berge1990 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 noen nye deler kjøpt inn, sånn som nye hovedlykter, blinklys og grøftlys. div snacks til understellet, coilovers og ny grill og leppe men har også vært uheldig i løpet av romjula, kjørte i grøfta å snurret, men bare plast skade, og eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 eksos er nå helt fikset etter uhellet. frontfanger er limt, var en sprekk midt på nederst. og byttet bakfanger, fortsatt m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Da er sommer felgene på jobb. Nå står det bare å drasse med resten til jobb. Så man får prøve montert felger, coilovers og spacere. Gledes til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Noe som skjer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Som eier av ekte Motorsport bil er jeg ikke begeistret for "BMW motorsport" i vinduet på en 318i Forøvrog så er jo cab i fargen rød aldri feil flott bil som ser ut som den trengte og får stell nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Som eier av ekte Motorsport bil er jeg ikke begeistret for "BMW motorsport" i vinduet på en 318i Forøvrog så er jo cab i fargen rød aldri feil flott bil som ser ut som den trengte og får stell nå hehe står ikke mere nå måtte rive den:P blir lakkert opp i april/mai gleder meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Noe som skjer her? jess, rettet panseret på den for litt siden, leter etter valse utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Har hadd lite aktivitet her, har ikke hatt tid! Mn er gjort mye, preppet bilen for lakkering, men har ikke 2 biler så må bruke bilen -.- Blir forhåpentligvis at det blir lakkering før mai nå!!!. Er byttet camberstag bak. Coilovers montert. Sommerfelgene er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Bilen er nå solgt:-/ kjøpte en 318tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 føler at jeg skylder dere noen bilder:P treff på lånke mai 2013 under oppusing så er det en ett par runder i boksen så det ferdige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå