vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Jeg tenkte å kanskje sette på et kvalitets luftfilter, for å få litt mer futt og bedre lyd i rekke 4'r som sitter i bilen! Er dette skadelig for motoren ? og vil jeg få litt mer lyd og futt ? Eller er det noe annet jeg kan gjøre uten og skade bilen som ikke koster masse penger ? bilen er en E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 lyd? ja. futt, sannsynligvis mindre effekt enn org filterboks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Sånne powerfiltere er bare jalla, ødelegger din LMM og gir dårligere effekt.. Vil du ha noe som varer? Bruk heller penga på understellet ditt.. Så kjører du sikkert og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 viewtopic.php?f=1&t=234732 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 takk for svar! vil få litt lyd det er jo bra! men er det skadelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 oljet filter, ja. oljen legger seg på temp tråden i lmm og ødelegger den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 takk for svar! vil få litt lyd det er jo bra! men er det skadelig ? Leste du artikkelen i tråden jeg just gav deg en link til? Kort oppsummert slipper "sportsfilter"/bommullsfilter som f.eks K&N opp mot 18 ganger så mye dritt inn i motoren i forhold til et skikkelig papirfilter (originalfilter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 leste så vidt, men er det noe annet jeg kan gjøre for å få litt lyd da? som ikke koster allverden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 ny eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 det koster vel fort 20,000 for et bra anlegg? vil ikke ha noe råner lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 det koster vel fort 20,000 for et bra anlegg? vil ikke ha noe råner lyd. Det er jo akkurat det du får med "sportsfilter". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 nei. sjekk koed, gs og schmiedmann. å bytte bakpotten koster ikke så mye. ett sportsluft filter er mer rånelyd enn fin og god brumming bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 deilig med så mange eksperter som kan hjelpe noob som meg! jeg startet dagen med å tro at et luftfilter vil gi en fin lyd og være greit! til å enne opp med å se på bakpåtter ! nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 det du kan prøve, ta av luftfilteret ditt, slik at du suger luft uten filter, mens bilen står i ro, så ruser du den, da vil du få en indijasjon på ka lyd du får me åpent sportsfilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 sjekka de stedene, ang eksos! jeg er nada peilig! vis jeg vil ha en god lyd fra rekke 4'rn som ikke er sånn råner men at jeg får litt mer motor lyd, som f.esk i r6'r til bmw, dog det er en knall motor! hvordan bakpotte burde jeg velge ? merke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå