Mariuse34 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Jeg er hypp på å lære meg å sveise. Så jeg kan fikse mer bil. Er det noen kurs for å lære det elementære i oslo-traktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Og hva slags apparat trenger jeg for å sveise karosserideler etc? Biltemaapparat greit? Hva slags biltemaapparat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Dra heller på AEO på Ulven og kjøp et Lincoln-apparat. Koster ikke stort mer, 3500 ca for et nytt SP170 MIG. Bedre tilgang på deler, og de veit hva de prater om hvis du skulle ha problemer med det. TESS har gass, jeg bruker Mison 18 til MIG av karosserideler. Ang sveisekurs dreiv jeg også å leita ei stund. Endte heller med å kjøpe ei 0.9mm plate på biltema siden det er 0.9 og 0.7 du møter mest når du sveiser kaross, kappa den i biter, og sveisa sammen. når jeg var fornøyd med det jeg fikk til der satte jeg igang på karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Du kan ta kontakt med meg på PM, så kan jeg vise deg når du har kjøpt inn sveiseapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Tusen takk! Tar kontakt når apparat er kjøpt og jeg er ferdig med pliktferie med dama... Øy i Hellas...ingen bilveier cirka... Og fikk tips om Lincoln ja. Hvor mye koster gass etc på tess? Dette blir gøy å lære! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Å fylle en 11 liter koster ca 1000 innkjøp av flaske vet jeg ikke Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå