ellingz1 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Pen bil. Starter å ligne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Har fått på nye sommerfelger, endelig! Syns det blei veldig bra Har og fått på ein liten spoiler, så begynner å se ganske grom ut bakfra Som alltid finner eg ut at eg skal ta bilder når det er blitt mørkt, så det blir alltid dårlige gatelys bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Veldig pen bil! Digger eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Finværet begynner å komme, endelig! Begynner snart å skje litt her Har installert nytt anlegg i bilen; byttet alle høyttalere med Gladen BMW One settet fra dynabel, og byttet orginal forsterker med ein JL 600/6. Skal sei det blei forskjell ja! Klarere, finere lyd og mykje meir presis og kraft i bassen, meget fornøyd med det Har og bestillt full M3 styling som er på vei, og håper på å få det lakkert og på i løpetav kort tid! Neste plan blir senkesett, lurer på Supersport Black Evolution, er det bra? Tok noen bilder av nyvasket bil i dag. Dette er uredigerte mobil bilder, blei overaska over kor bra bilder denne mobilen tar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Har fått M3 fangerene lakkert og montert, ble m3 bakfanger og for fekk ein meget god pakkepris på fullt sett. Klart å begynne å like den Begynner å bli bra Bilen hadde og jubileum i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Nice! Hva kostet eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Nice! Hva kostet eksosen? Var ikkje veldig dyr, 4400 inkl frakt fra Strandveien Auto i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HcHaavik Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Flott bil! Hvor kjøpte du stereoen, og hvordan var utskiftningen? Enkel sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Flott bil! Hvor kjøpte du stereoen, og hvordan var utskiftningen? Enkel sak? Takk for det Kjøpte høyttaler pakken av dynabel. Forsterkeren kjøpte eg fra ebay, og så fikk eg tak i eit kabelsett fra en fyr som het technic på e90post, som gjorde at alt var plug and play! Er nødt til å ha HIFI stereo for at det skal virke då. Bytter rett og slett bare ut orginal forsterkeren med den nye, og bytter alle høyttalerene. Bruker dei orginale kablene som allerede er i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Heheh du kjøpte akkurat samme løsning som meg på forsterker samt technic Hifi plug and play kabelen;) jeg har da Bsw høyttalerne som er vesentlig bedre!!! Gir en utrolig klar og dyp lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Heheh du kjøpte akkurat samme løsning som meg på forsterker samt technic Hifi plug and play kabelen;) jeg har da Bsw høyttalerne som er vesentlig bedre!!! Gir en utrolig klar og dyp lyd! Hehe, kanskje eg var innom å hentet litt inspirasjon? Har ikkje hørt bsw, men er ivertfall veldig fornøyd med Gladen settet, er den nye versjonen av det som kom for rundt ein måneds tid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå