Gå til innhold

E46 316I 1,9L sedan, NYE DELER


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil :) man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag :)

Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener :) skill deg litt ut .

Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei :)

Hold bilen clean . Men dette er bare min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag :)

Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener :) skill deg litt ut .

Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei :)

Hold bilen clean . Men dette er bare min mening :)

ja :) vil skille meg ut! Derfor tenkt å bygge Alpina B3 replica! ikke mange som gjør det. DVS ingen M styling utvendig! Fått meg jobb nå og sånt så har begynt og spare til 18" Alpina felger :) etter det blir det alpina leppe så senk i stil med alpina og så til slutt alpina spoiler bak. Etter det blir det kun ekstra pynt , mulig helt nytt eksos fra generørne for litt vassere lyd :) og nå som jeg skriver kommer jeg på at jeg er keen på nye lykter rundt om også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag :)

Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener :) skill deg litt ut .

Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei :)

Hold bilen clean . Men dette er bare min mening :)

Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny :P

Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag :)

Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener :) skill deg litt ut .

Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei :)

Hold bilen clean . Men dette er bare min mening :)

Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny :P

Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine :)

Beklager min feil ! :oops:

Mener det motsatt. Alpina B3 lokk ja . Ikke m-tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag :)

Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener :) skill deg litt ut .

Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei :)

Hold bilen clean . Men dette er bare min mening :)

Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny :P

Da ble saken noe annerledes :)

Ser forøvrig bra ut med disse felgene. Dette er noen sykt fine og tidløse felger, noe man også merker på prislappen :P

Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine :)

Beklager min feil ! :oops:

Mener det motsatt. Alpina B3 lokk ja . Ikke m-tech

Da ble saken noe annerledes :)

Så forøvrig bra ut med alpina felgene. Dette er noen sykt fine og tidløse felger, noe som også merkes på prislappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja håper bilen holder seg litt lenger i pris! men jeg tenker å beholde den noen år for og så kjøpe noe med større motor :) Motor blir garantert hoved fokuset neste gang, ettersom jeg har hatt 1,2 L 70 HK i første bil og nå 1,9L 105 HK. neste må jo bli 3L 200hk eller noe større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...