Mexos Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Et tips er at har du slitne lykter kan du prøve å polere de opp, blir mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Fin bil man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener skill deg litt ut . Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei Hold bilen clean . Men dette er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Et tips er at har du slitne lykter kan du prøve å polere de opp, blir mye bedre hehe, ja polerte de opp se side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Fin bil man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener skill deg litt ut . Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei Hold bilen clean . Men dette er bare min mening ja vil skille meg ut! Derfor tenkt å bygge Alpina B3 replica! ikke mange som gjør det. DVS ingen M styling utvendig! Fått meg jobb nå og sånt så har begynt og spare til 18" Alpina felger etter det blir det alpina leppe så senk i stil med alpina og så til slutt alpina spoiler bak. Etter det blir det kun ekstra pynt , mulig helt nytt eksos fra generørne for litt vassere lyd og nå som jeg skriver kommer jeg på at jeg er keen på nye lykter rundt om også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Fin bil man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener skill deg litt ut . Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei Hold bilen clean . Men dette er bare min mening Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Link til girposen å brekkposen:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Link til girposen å brekkposen:)?? http://www.ebay.com/itm/350557644231?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Hehe, takk oddi, litt rot her, skal bygge b3 replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Link til girposen å brekkposen:)?? http://www.ebay.com/itm/350557644231?ss ... 1497.l2649 Bra kvalitet, litt trang på brekket men veldig bra ihh til pris. Rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Fin bil man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener skill deg litt ut . Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei Hold bilen clean . Men dette er bare min mening Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine Beklager min feil ! Mener det motsatt. Alpina B3 lokk ja . Ikke m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 lekte meg litt i photoshop! ikke så flink da, hehe senket + felger! Før : Etter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Link til girposen å brekkposen:)?? http://www.ebay.com/itm/350557644231?ss ... 1497.l2649 Tusen takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Fin bil man kan sette på M logoen på bakluka ikke M3 men det er smak og behag Et tips ikke bruk mye penger på bilen feks frontfanger, styling osv . Det blir kjedelig at "alle" e46 har det samme styling hvis du skjønner hva jeg mener skill deg litt ut . Kun senk og noe fine klassiske BMW felger feks BBS RC , eller M tech da er du godt på vei Hold bilen clean . Men dette er bare min mening Hehe.. Du mener altså at han skal droppe planen om alpina b3 look, fordi alle har det. Og heller gå for m-tech for å skille seg ut? Den var ny Da ble saken noe annerledes Ser forøvrig bra ut med disse felgene. Dette er noen sykt fine og tidløse felger, noe man også merker på prislappen Ellers en flott bil du har fått deg. Så ut som et velholdt eksemplar, og liker planene dine Beklager min feil ! Mener det motsatt. Alpina B3 lokk ja . Ikke m-tech Da ble saken noe annerledes Så forøvrig bra ut med alpina felgene. Dette er noen sykt fine og tidløse felger, noe som også merkes på prislappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 hehe, ja håper bilen holder seg litt lenger i pris! men jeg tenker å beholde den noen år for og så kjøpe noe med større motor Motor blir garantert hoved fokuset neste gang, ettersom jeg har hatt 1,2 L 70 HK i første bil og nå 1,9L 105 HK. neste må jo bli 3L 200hk eller noe større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 @vebjørn13: Vil bare nevne at denne fyren har like planer som deg viewtopic.php?f=6&t=238288 kanskje ta deg en titt og kanskje hjelpe hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå