liffi Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 jau.. får legge ut en liten tråd om bilen til dama da ! Kjøpte for litt siden en 1994 e34 M50b20 touring. 250k å så godt som strøkent interiør. Bilen er så godt som original, å eid av eldre folk siste 10 åra så er pent brukt. ikke polert på 7 år sa forrige eier, ikke vasket så ofte eller.. derav all rusta dessverre.. Farge: Calypsoroot 252 Noe utstyr: 4 x elvindu el speil varme i seter cruise controll aircondition Motor varmer Alarm manuell fult skinn interiør avtagbart hengerfeste liten kjørecomputer original business cd spiller mm var rust i dører hjulbuer kanal bakluke etc.. så begynte å pusse å lakkere ( Sprayboks ) er bare en bruksbil, men lakken ble overraskende bra. Neste stepp er å polere hele bilen, samt kjøpe litt div oppgraderinger. Planer: Sorte hella Hvite blinklys bak Senk - innkjøpt Nye felger - Montert Sportstoler foran 540 frontfanger - Har liggende M5 bakfanger Tone ruter Ny eksos å sikkert noe mere små ting. Prøvde å en rask polering på fremskjermen.. var litt matt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Jau !! da ble bilen Eu-godkjent med Null feil Får ikke henta skiltene før mandagen ( Bestilt nye ) så da blir det bimmer på fruen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Fin farge, fine planer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 da var det skilt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Likte de sorte m felgene !! Å inni Satan!! 250hk på en 2l? Trimma ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Tøff konebil må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Likte de sorte m felgene !! Å inni Satan!! 250hk på en 2l? Trimma ?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Som som jeg sery det, står det 250k, som jeg tipper vil være 250.000. Og regner med det at han refererer til kilometerstand men for alt jeg vet, kanskje han har glemt en h, og dermed mener 250hk, noe som dermed hadde vært kult. Flott bil forøvrig, ble det noe fargeforskjell etter lakkeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 takktakk ja, er 250.000 km bilen har gått Ble faktisk overaskende lite forskjell. skal prøve å få polert bilen snart så det ser bedre ut. ser det er lakkert, da jeg ikke er no lakkerer eller bilretter. men ser helt ok mht at det er en bruksbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hehe, trodde jeg så en h der og ^^, Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 isåfall en Blodtrimma M50b20 kan si den går noe dårligere en 540`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Da har bilen blitt litt lavere. noe som ser mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Kjekt med hengerfeste, men litt slapp trekkbil ! Var å leverte banebilen til en kompis. (Solgt) Så henta vi en Latterlig stor projektor!! veide litt over 90kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Familie vask å olje / vann sjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå