joaronn Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Original 1991 modell 324TD! Har planer om å få den i god stand. Litt små ting her og der. Ellers veldig bra! Alt for lite rust til en e30 å være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Jasså du, din snik, det blei en godbil til;) Tøft med touring og riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Hehehe;-) måtte bare ha den:-P bytta 3'ern jeg hadde mot den. Fredrik er nok litt misunnelig nå. Jeg sa at han kunne få låne den så mye han ville, hvis jeg fikk låne pumpa hans;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 hehe misunnelig ja får bare motivasjon til å sette sammen de 2 524td'ne jeg har i deler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Begynner å komme noen gromme bile i rønning-familien nå! All in til neste sesong da, så vi får deltatt på noe treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Begynner å komme noen gromme bile i rønning-familien nå!All in til neste sesong da, så vi får deltatt på noe treff! Hehe ja, det blir ofret armer og bein i vinter for å prøve å bli ferdig til beste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Tøff:-), noe planer om å gjøre noe med mottor? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 tøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Takk for det:-) blir nok bare å bytte ut den elektroniske pumpa til mekanisk;-) og justere opp sammen med turbo trykket. Ellers så blir det å ta det lille av rust, og hel lakkere. Skal ha gs performance justerbart til våren tenker jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 blir nok bare å bytte ut den elektroniske pumpa til mekanisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Hææ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 pen bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Elektronisk er jo bedre på alle måter. Når vi mapper (lager chip) har vi mye større firhet til å lage karakteristikken akkurat slik vi ønsker. De fleste justerer jo bare gunnmengde/fullast på ei mekanisk pumpe, og det blir ikke like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 godt og sjå denne er slik enda, kjøpte denne kliss orginal i vår, senket den, monterte nye dempere bak, gul film, leppe og borbet a:) kjøpte og ny framskjerm venstre framme, hadde også noen gromme el recaro i denne, derfor knappene i midtkonsollen om dei er der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå