Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Får skikkelig lyst til å kjøpe meg en e30, få på noen hjul, senk og bare cruise! Synd det er nok utgifter med de bilene jeg har allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Det har vært et lite prosjekt på bilen i det siste! Nå skal den bli en bruksbil i god stand! Rusta er sveiset, motoren har fått preface turbo og mekanisk dieselpumpe. ny reg reim + andre diverse ting som var ødelagt. Brukt masse tid på rengjøring av karosseri og deler. Kjøpt masse nytt. Til og med strøkent skinn interiør. Har ikke vært så flink til å ta bilder, men det får tale for seg de få jeg har tatt! Link til noen bilder: http://s1325.photobucket.com/user/joaro ... t=3&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Å mye større er preface turboen? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Å mye større er preface turboen? Vanskelig å forklare forskjellen på de, men man ser at den er større hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Stemmer, har ikke en ekstra og en mek pumpe til overs? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Stemmer, har ikke en ekstra og en mek pumpe til overs?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Har noen liggans, men de er ikke tilsalgs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå