bmw_325ia Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Har gått till innkjøp av en e90 2009 modell med ett ganske middelmådig originalanlegg. er egentlig ganske forundret over hvor lite trøkk det er i det, la ikke merke till høytalerne under setet før jeg støvsugde for første gang. Det jeg lurer på; hva kan jeg gjøre uten att jeg trenger å bytte headunit og ødelegge det originale inntrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 FrodeD her inne har en fin oppgradering på å få litt mer trøkk i sin E91. viewtopic.php?f=6&t=209505&start=90 Jeg er også i full gang (snart) med å oppgradere det ufattelig dårlige standardanlegget. Dette skal jeg ha inn (er bestilt) Focal K2 power 4" kompsett til fremdørene. Alpine 5 kanals forsterker. 10" JL Audio sub. Kommer til å bruke de originale bassene i gulvet som midbasser. Bakhøyttalerne kopler jeg ut. Forsterker og sub skal som FrodeD sitt inn under gulvet i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå