Erlon Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Phillips Blue Vision pærer, de er flotte, å gir ett hvitere og mye sterkerelys. eventuelt så kan du gå for xenon kit på 4700k(hvit) eller 6000k(lett blåskjær). Men så er det spørsmål om du er villig til å ta sjansen på xenon, er jo 2000 i bot for feil lysbruk som han "onkel" så fint kaller det..EDIT: HOLD deg unna billie xenon look pærer (biltema ol.) ser greit ut når du ser på bilen, men lyser elendi! Hva er det som gjør xenon lys ulovlige egentlig? Er de bare for skarpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Det kan jeg gjøre. Jeg vet det er utfordring i forhold til hvitbalanse ved foto/film, men jeg skal gjøre mitt beste for å få tatt bilder og evt film som illustrerer godt og som viser "korrekt" farge. kanon, venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Phillips Blue Vision pærer, de er flotte, å gir ett hvitere og mye sterkerelys. eventuelt så kan du gå for xenon kit på 4700k(hvit) eller 6000k(lett blåskjær). Men så er det spørsmål om du er villig til å ta sjansen på xenon, er jo 2000 i bot for feil lysbruk som han "onkel" så fint kaller det..EDIT: HOLD deg unna billie xenon look pærer (biltema ol.) ser greit ut når du ser på bilen, men lyser elendi! Hva er det som gjør xenon lys ulovlige egentlig? Er de bare for skarpe? Orignal montert xenon har automatisk høydejustering, så hvis du vil ettermontere dette, så man man legge opp til automatisk høydejustering på lysene, tror dette er ett stag som er festet ett eller annet sted slik at høyden på lyset følger bilen sine bevegelser..."correct me if i am wrong" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Phillips Blue Vision pærer, de er flotte, å gir ett hvitere og mye sterkerelys. eventuelt så kan du gå for xenon kit på 4700k(hvit) eller 6000k(lett blåskjær). Men så er det spørsmål om du er villig til å ta sjansen på xenon, er jo 2000 i bot for feil lysbruk som han "onkel" så fint kaller det..EDIT: HOLD deg unna billie xenon look pærer (biltema ol.) ser greit ut når du ser på bilen, men lyser elendi! Hva er det som gjør xenon lys ulovlige egentlig? Er de bare for skarpe? Orignal montert xenon har automatisk høydejustering, så hvis du vil ettermontere dette, så man man legge opp til automatisk høydejustering på lysene, tror dette er ett stag som er festet ett eller annet sted slik at høyden på lyset følger bilen sine bevegelser..."correct me if i am wrong" Det stemmer,pluss at du må ha lyktespyling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå