Gå til innhold

Hvitere lys, e39


kabeldeigen
 Share

Anbefalte innlegg

Phillips Blue Vision pærer, de er flotte, å gir ett hvitere og mye sterkerelys. eventuelt så kan du gå for xenon kit på 4700k(hvit) eller 6000k(lett blåskjær). Men så er det spørsmål om du er villig til å ta sjansen på xenon, er jo 2000 i bot for feil lysbruk som han "onkel" så fint kaller det..

EDIT: HOLD deg unna billie xenon look pærer (biltema ol.) ser greit ut når du ser på bilen, men lyser elendi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd billige xenon look pærer å dyre xenon look pærer. Men syns ingen av de lyser annet enn gult å stygt. Så jeg satte inn xenon kit med 6000k i alle lys å er kjempe fornøyd. Lyser bedre enn noensinne å lyset er skikkelig hvitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd billige xenon look pærer å dyre xenon look pærer. Men syns ingen av de lyser annet enn gult å stygt. Så jeg satte inn xenon kit med 6000k i alle lys å er kjempe fornøyd. Lyser bedre enn noensinne å lyset er skikkelig hvitt

Phillips sine bluevision ser du ikke så mye forskjell på fra vanlige pærer på dagtid, men når mørke faller derimot så ser du fort forskjellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med OSRAM Night Breaker Plus i forhold til bluevision, tenker både på "hvithet" og styrke.

Jeg har night breaker på fjernlys, lyser ok, men vil ikke si de lyser blått akkurat.. Men de lyser blåere en standard pære. :)

Bare som en liten heads up, ikke kjøp slike pærer i Norge (osram og phillips osv).

Da jeg skulle kjøpe var jeg på bilxtra, og de skulle ha nesten 500,-(!!) for 2 H7 pærer. Dro hjem og kikket på ebay.co.uk og enda opp med et par night breaker i posten til 182 kr inkl frakt! :)

Så det kan lønne seg og sjekke på ebay blant annet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med OSRAM Night Breaker Plus i forhold til bluevision, tenker både på "hvithet" og styrke.

Jeg har night breaker på fjernlys, lyser ok, men vil ikke si de lyser blått akkurat.. Men de lyser blåere en standard pære. :)

Bare som en liten heads up, ikke kjøp slike pærer i Norge (osram og phillips osv).

Da jeg skulle kjøpe var jeg på bilxtra, og de skulle ha nesten 500,-(!!) for 2 H7 pærer. Dro hjem og kikket på ebay.co.uk og enda opp med et par night breaker i posten til 182 kr inkl frakt! :)

Så det kan lønne seg og sjekke på ebay blant annet.. :)

Og de funker bra??? Har du bilde av disse på bilen din kanskje :D og link på ebay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de funker bra??? Har du bilde av disse på bilen din kanskje :D og link på ebay

Joda, funker helt ok :) Det er jo ikke xenon styrke, men syns de lyser ok til halogen og være. Om jeg merker stor forskjell fra standard kan jo diskuteres.. Men de påstår jo at de skal være bedre en standard.. :)

Her er mange og velge i :) :

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat ... c&LH_BIN=1

Edit:

Men sjekk at de sender til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nesten 500kr :roll:

Bestilte nettopp via ebay selv, Night Breaker Plus H7 101,52kr for pærene og 27,72kr i frakt - tar sikkert litt tid før de kommer, jeg valgte den billigste frakten, har ikke noe hastverk.

Kan du legge ut noen blider, før og etter pæreskift? Spent på resultatet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...