Laffen_90 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hei... Er det noen her inne som har vært borti dette før på E39? Under pådrag og generelt i oppverbakker får jeg en merkelig skralle aktig lyd som kommer under bilden, høres ikke inni bilen, men høres ganske godt vist jeg åpner ruten og kjører nært f.eks autovern eller en vegg. Hva kan det komme av? Kan vell nevne at det er en M54B20 me automatkasse, hvilken kasse det er derimot vet jeg ikke.
Bmwrob Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Kan være mye rart, får du lokalisert litt mer direkte? Sånn ca hvor lyden kommer fra?
OrjanBmw Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Ville tenkt kanskje håndbrekkskoene har løsnet? Da skrangler det rimelig greit og da kan det også høres ut som om det komme fra girkasse pga brekkwire går langs den og lyden forplanter seg gjennom wire
carburetion Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Varme skjold fra eksos er typisk rasle lyd
kabeldeigen Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Knekt eksosfeste midt under bilen, skiftet min igår,,,ingen raslelyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå