jojr Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Fikk byttet casterstag og bærearmer, samt satt på ett sett med supersport senkefjører 50mm forran. 2 dager ble brukt på ene siden og 4 timer på andre siden, P.g.a. en hylse i spindel gikk i stykker, den kan ikke kjøpe løst selvfølgelig. Siden jeg har nivåregulering bak har jeg ikke gjort noe der enda, noen sier at du må ha den inn å programmere senk bak, noen sier det justerer bilen selv, å noen sier det må byttes til kortere stag på sensor. Jeg er ikke mekaniker og heller ikke fotograf som dere ser ,men legger ved noen bilder. før og etter Ble en del uorginale deler fra Koed men det får holde til det er litt mer penger å rutte med Ikke helt etter boka dette kanskje, men bedre en å bruke biltema sine fjærpresser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Stor forskjell på bilen nå, nesten så jeg leter etter ugjevnheter på vegen, alt byttet i understell forran og 4 nye dekk, mangler bare 4 hjulskontroll som den skal påtil tirsdag. Helt annen bil å kjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 så veldi bra ut! har en e39 sedan uten senk, kunne trudd det var en off-road xdrive, hehe men har bestilt AP 50mm/20mm fjærer så gleder meg å få det på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Ja det hjalp veldig, anbefaler deg å ta bærearm og casterstag samt støttestag og stab.stag foringer når du først holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Fikk montert fjørene foran nå sist lørdag 50mm AP fjærer på orignale dempere, vil seg meg meget fornøyd med resultatet å den ble mye penere å se til samt å kjøre! men skiftet ikke bærarmer , casterstag osv. tenkte å ta fjørene bak imorgen før senking foran etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Gjør du det patentet der til ei vane kommer du til å brekke kjeven en dag. Er helt latterlig mye krefter i fjærer som er komprimert så mye, smeller strengen når du er over, som man ofte er når man skal montere topplager etc så stopper ikke fjæra for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå