Gå til innhold

Litt senk og nye caster og bærearmer hjalp litt på bilen

jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk byttet casterstag og bærearmer, samt satt på ett sett med supersport senkefjører 50mm forran.

2 dager ble brukt på ene siden og 4 timer på andre siden, P.g.a. en hylse i spindel gikk i stykker, den kan ikke kjøpe løst selvfølgelig.

Siden jeg har nivåregulering bak har jeg ikke gjort noe der enda, noen sier at du må ha den inn å programmere senk bak, noen sier det justerer bilen selv, å noen sier det må byttes til kortere stag på sensor.

Jeg er ikke mekaniker og heller ikke fotograf som dere ser ,men legger ved noen bilder. før og etter

yp7zjo74hlikpw6h7y6w.jpg

0v77v3o1ghvaw83pqg18.jpg

u962tw6yfz0e5tocuonp.jpg

w0x51ynw55fr8cy0jye0.jpg

Ble en del uorginale deler fra Koed men det får holde til det er litt mer penger å rutte med

kt8x6iiki0mwcobrlsqw.jpg

Ikke helt etter boka dette kanskje, men bedre en å bruke biltema sine fjærpresser

wlcdentw73s8x7qzauir.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på bilen nå, nesten så jeg leter etter ugjevnheter på vegen, alt byttet i understell forran og 4 nye dekk, mangler bare 4 hjulskontroll som den skal påtil tirsdag.

Helt annen bil å kjøre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk montert fjørene foran nå sist lørdag :P 50mm AP fjærer på orignale dempere, vil seg meg meget fornøyd med resultatet å den ble mye penere å se til samt å kjøre!

men skiftet ikke bærarmer , casterstag osv. tenkte å ta fjørene bak imorgen ;)

aeibe4m6kw1g6rbdaxan.jpg før senking foran

9226yq3d697luwpsw5yf.jpg etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det patentet der til ei vane kommer du til å brekke kjeven en dag. Er helt latterlig mye krefter i fjærer som er komprimert så mye, smeller strengen når du er over, som man ofte er når man skal montere topplager etc så stopper ikke fjæra for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...