Positiv Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Hehe, begynner og bli passe dreven nå ja. Mvh Bent
FredrikE24 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Hva er forskjellene på ny og gammel hydraulikkpumpe?
Positiv Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Godt spørsmål, men må nok overlate til noen andre og svare på det. Her er den som sitter på bilen i dag. Og den innkjøpte. Nb. Har du funnet låsen til bagasjerommet, som vi snakket om tidligere. Mvh Bent
Morty999 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 jeg syns nå egentlgi di gamle er best av di jeg men, hvorfor bytte ut alt dette? fungerer det ikke slik som det er idag ? ingen av disse dela pleier å gå i stykker.. kun bremsebomba det.
Positiv Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Delene er kjøpt og montert på bilen, Espen. Så ellers takk. Mulig det Morten, men ting fungerer meget godt i dag. Og takk for slangen til pumpa, jeg kjøpte av deg. Takker de som engasjerte seg. Og her er hvordan det ble. Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå