Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har bilen min stått på 4 støttebukker i snart 2 måneder. Siste dagen var igår, skrudde alt på plass.

Den startet fint etter første oppstart, men la merke til at den sviver litt merkelig, og når jeg gir gass, holder den på og dø. Dette er mellom 0-2000 rpm, over 2000 sviver den fint. Var ute og kjørte igår, kjørte den varm og begynte og dra på litt. Funket som før. MEN problemet er når jeg tar inn clutchen så skal den gå ned på tomgang, da dør den :?

Skiftet tennplugger til de orgianle, men det var helt likt.

Skal prøve og forklare best mulig, dette problemet virker ut som det er en liten bagatell. Den starter helt fint, kan kjøre med den, men da må jeg gi gass sånn at den kommer over tomgangen(ellers dør den). Men den dør uansett når jeg er ute og kjører og ikke gir gass når den egentlig skal stå på tomgang. I garasjen sviver den av og til helt fint på tomgang. Det var da jeg fant ut at når jeg svingte til venstre så døde den. Blir helt løyen på tomgangen når jeg svinger til venstre.

Jeg la også merke til at når bilen stod på støttebukkene og jeg svingte med rattet helt til høyre, da stod rattet helt til høyre, mens når jeg svingte til venstre spratt rattet tilbake(akkurat sånn du spiller bilspill med ratt og det flyr tilbake når du slipper det)

Er det noen her som kan forklare meg hva de tror er gale, bare spør meg hvis jeg ikke har forklart bra nok! :wink:

Skrevet

Nesten garantert vakumlekkasje. Se etter løse/sprukne slanger rundt innsuget, evt spray startgass i det området når den går på tomgang. Ruser den opp vet du ca hvor feilen er.

Skrevet

Er det stor sjangs for at LMM blir ødelagt hvis den blir koblet til og den ene koblingen som skal kobles inn rett der med gasswiren ikke er koblet til og jeg kjører med bilen?

Skrevet

Nå har jeg sjekket om det er noen sprekker i slanger, men fant ingenting. Koblet ut LMM og den gikk helt likt!

Da er vell LMM ikke helt i form?? Men jeg trodde bilen skulle gå dårlig hvis den var ødelagt, men den går som en kule!

Den står fint på tomgang når jeg starter den, men hvis bare en flue lander på gassen så dør den. tråkker jeg på gassen litt hardere så dør den ikke. bare når jeg er såvidt borti :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...