Gå til innhold

forsterker skrur seg bare på når jeg tar strøm fra +

Anbefalte innlegg

Tok ut forsterker og subwoofer fordi jeg skulle kjøre på bane... når jeg har satt det i nå, vil ikke forsterkeren skru seg på fra remote kabelen lenger bare når jeg får remote kabelen til å røre + samtidig som rem festet på forsterkeren... når den er koblet vanlig viser remote 1.13v når spilleren er på og noe litt annet (som jeg ikke husker helt.. rundt 1v det også.., men det er forskjell..) når spilleren er av... så virker jo som kabelen fortsatt fungerer.... jeg har prøvd med en annen spiller med samme resultat... har forsterkeren tatt fyken ? har 2 sikringer på forsterkeren som jeg prøvde og bytte ut, uten hell..

+ og - viser rundt 13v (det riktige.. >.>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pioneer spiller ja... hvordan kan jeg ha kortsluttet den? prøvde også en annen spiller med samme resultat, en sony xplod spiller... og er ingen sikring på ledningen bak spilleren, bare 2 forskjellige typer plugger... men det er en sikring bak på spilleren rett under kontakten til bilen.. kan det være den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte du den riktige remoten på Sonyen. De har to en som bare funker på radio og ikke CD. Den er til el.antenne. Mange som har tatt feil på de.

Hadde sikringen som står under pluggen røket hadde spilleren ikke funka i det hele tatt.

Har du målt remoten bak spilleren eller bak ved forsterkeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kople av der du har koplet på bak spilleren og mål på originalledningen som går inn i stikket til spilleren. Tror nok du må sjekke litt ledning ja hvis du har revet litt i den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med en ledning rett fra pluss på forsterkeren og til remote på forsterkeren. Hvis forsterkeren fungerer, så vil den da slå seg på. Hvis dette fungerer så er den friskmeldt, og du kan trekke ny remote fra spiller (da disse ryker utrolig lett), eller trekke remote fra kjørelyset bak f.eks. Håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...