Smurfen Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Tok ut forsterker og subwoofer fordi jeg skulle kjøre på bane... når jeg har satt det i nå, vil ikke forsterkeren skru seg på fra remote kabelen lenger bare når jeg får remote kabelen til å røre + samtidig som rem festet på forsterkeren... når den er koblet vanlig viser remote 1.13v når spilleren er på og noe litt annet (som jeg ikke husker helt.. rundt 1v det også.., men det er forskjell..) når spilleren er av... så virker jo som kabelen fortsatt fungerer.... jeg har prøvd med en annen spiller med samme resultat... har forsterkeren tatt fyken ? har 2 sikringer på forsterkeren som jeg prøvde og bytte ut, uten hell.. + og - viser rundt 13v (det riktige.. >.>) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Pioneerspiller? Sikkert kortsluttet remoteledningen da du fjernet eller satt det tilbake. Om du er heldig har du en sikring på den bak spilleren (På ledningen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 pioneer spiller ja... hvordan kan jeg ha kortsluttet den? prøvde også en annen spiller med samme resultat, en sony xplod spiller... og er ingen sikring på ledningen bak spilleren, bare 2 forskjellige typer plugger... men det er en sikring bak på spilleren rett under kontakten til bilen.. kan det være den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Brukte du den riktige remoten på Sonyen. De har to en som bare funker på radio og ikke CD. Den er til el.antenne. Mange som har tatt feil på de. Hadde sikringen som står under pluggen røket hadde spilleren ikke funka i det hele tatt. Har du målt remoten bak spilleren eller bak ved forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 muligens du har brudd i remote kabelen.. mål remoten direkte bak på spilleren du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Hvordan måler jeg remote bak spilleren best mulig? Kan jo også nevne at jeg glemte å løsne remote kabelen fra forsterkeren når jeg løftet den ut så remote kabelen ble revet ut fra skoen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Bare kople av der du har koplet på bak spilleren og mål på originalledningen som går inn i stikket til spilleren. Tror nok du må sjekke litt ledning ja hvis du har revet litt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Prøv med en ledning rett fra pluss på forsterkeren og til remote på forsterkeren. Hvis forsterkeren fungerer, så vil den da slå seg på. Hvis dette fungerer så er den friskmeldt, og du kan trekke ny remote fra spiller (da disse ryker utrolig lett), eller trekke remote fra kjørelyset bak f.eks. Håper dette hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 har prøvd det og da funker forsterkeren.... er vel noe med remote... men har lite lyst til å ta opp lister osv for å legge ny remote... skal få testa remote bak spilleren idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 målte 12v ut ifra remote pluggen fra spilleren... så ser ut som det er noe brud i remote ledningen en plass ja ? angående sony spilleren så var det bare en blå/hvit kabel utifra spilleren som det sto amp. rem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Se det ja. Da har du funnet svaret Ny remote må til. Er jo ikke så stress det. Bare kil den innunder listene. Trenger ikke ta dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 takk for hjelpen folkens har null peiling på anlegg og elektronikk så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Inga problema. Er jo derfor vi har forum og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Inga problema. Er jo derfor vi har forum og slikt +1. Da har du funnet løsningen ja. Legg opp en vanlig liten strømkabel i stedet for de syltynne som er på signalkabelen originalt. De ryker så fort du bøyer ledningen nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 fiksa det nå ved å lodde en kabel på remote kabelen fra spilleren under baksete hvor den kommer opp fra listene, bak før biten der hvor den mest sannsynlig hadde rykki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå