325ti Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Skal inn og ha service på bilen min. Og nevnte at de skulle se over veivhusventialsjon/filteret Svaret jeg får er at denne motoren skal ikke veivhusvent filteret byttes. Spørsmålet er enkelt. Stemmer dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Servicen bilen trenger er lagret i nøkkelen, skannet de nøkkelen da de fant ut av dette? eller tok de det fra løse luften?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Kun pr tlf. Bile skal inn og få utbedret noe garanti arbeid. så tenkte og få tatt service i samme slengen. Kaqn jo tenkes at denne (n47) er utbedret med tanke på plagene som den forrige slet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Kun pr tlf.Bile skal inn og få utbedret noe garanti arbeid. så tenkte og få tatt service i samme slengen. Kaqn jo tenkes at denne (n47) er utbedret med tanke på plagene som den forrige slet med. Syntes det hørtes veldig rart ut for da jeg sendte mail til 3 forskjellige bmw verksteder fikk jeg det samme svaret at de måtte ha nøkkelen for og sjekke hva slags service bilen skulle ha. Men jeg har ingne kjennskap til n47 så akuratt den biten kan jeg ikke bidra stort med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Det stemmer, ligger ingen serviceintervaller på veivhusfilter til N47 motoren. De lærte heldigvis av sine tidligere feil og har fått til en bedre patent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 drit i hva nøkkelen sier, si du vil bytte denne uansett før, er jo akkurat som BMW sier at oljen skal ikke byttes før 30.000 men tror ikke det er så mange som venter så lenge hvis de er glad i bmwn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Nettop derfor sa jeg de ksulle sjekke det badsha. Men der er nok en bedre patent på det siden de slet med de på tidligere modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Denne motoren har ikke noe veivhusventilasjonsfilter eller lignende system, men innebygget i selve toppdekselet på motoren. Det trenger ingen form for service. http://www.google.no/imgres?q=n47d20&um ... 4,s:0,i:84 Hvis det er denne motoren du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Stemmer det Olezz. Thanx=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå