Gå til innhold

Pene 19" Felger selges.e34,e39++ **SOLGT!!!!**

///FredriK.S
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal nå selge mine felger, da nye muligens kommer til mandagen.

Så dem blir ikke solgt før nye er inne! :)

Veldig pene felger, kun et lite kantkjørings merke, er så godt som nye.

Bra dekk, men det ene framdekket har være pungtert, så det er ulike dekk fabrikant foran, men lik dimensjon.

Bolstsirkel 5*120, innpresset er 20 og 25.

Stått på en e39 tidliger, og min e38 nå.

Vil tro de passer til flere modeller også, bla e34,e32...

Har også merket det er litt ujavnhet på den ene bakfelgen.

Det merkes mest på en stiv bil, men jeg syntes det er helt ok å kjøre med, ingen har lagt merke til det før jeg har sagt det :)

Kan følge med to.stk 18mm (tror det er det) spacere hvis ønskelig, med ekstra lange bolter.

Jeg har ikke brukt dem på min bil enda.

PS: På bildene ser kanskje felgene flasset ut, men det er kun vann etter jeg spylte fort over dem. De er heller ikke 100% rene på bildene. :)

Dekk dim er: 235/35-19 og 265/30-19

Dekkmønster:

VSF= ca8mm

HSF= ca5,5mm

VSB= ca4,5mm

HSB= ca4,5mm

Bilder:

på bil uten spacere.

2j73id.jpg

t6t3ci.jpg

VSF

j90w1d.jpg

HSF

1jqb1t.jpg

vhgpzd.jpg

VSB

xpu1sj.jpg

HSB

149nm38.jpg

Prisen er nå satt til 4500kr ved rask handel!

Dette er BILLIG!!! :)

Felgene er i Skien i Telemark, og må hentes her.

Send PM eller skriv i tråden ved forespørsel :)

- Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, de ser ganske små ut, de har stått på en e39 tidligere.

Så det er nokk e39 dekk dim ja :)

Skal kjøpe meg noen orginale Style 95 felger tenker jeg ;)

Møtte tilfeldigvis en hyggelig kar i en e65 i går, og spurte om han skulle selge dem.

Og han sa han skulle bytte ut hjula til mandagen, så da skulle vi ta der derfra.

Er egentlig slike hjul jeg alltid har lett etter, men har ikke funnet noen til grei pris som er greie ut.

Så det er egentlig den eneste grunnen til at jeg selger disse, hvis ikke så skulle jeg ha spaca de litt ut, og byttet gummi tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja.

Ser dem ikke fyller buen helt liksom.

Rondellene passet mye bedre sånn sett, men det var jo 50 profil også, noe som ikke er pent spør du meg.

Syntes style 95 er meget pene felger, og lette og vaske og holde reine.

Men syntes dem begynner å bli litt oppbrukte når man ser rundt på internettet.

Men har ikke sett noen i virkeligheten med dette, så noen må starte med det her nede i sør også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt meningsløst om man alltid skal sammenligne med hva man finner på forum. Jovisst er det mange som har brukt Style 95, men jeg har heller aldri sett det på en E38 "live". Samme med alpinaleppa som alle bruker. Det er mange biler som har det her i verden, men det er ingen der hvor jeg bor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En kompis har akkurat samme felgene (svart senter) på sin e46 coupe, og de sitter som et skudd! :)

Men han husket ikke inpresset på felgene sine, så jeg vet ikke om de vil passe eller ei.

Syntes jo at felgene ligger godt innafor buen, selv om det egentlig er 5er/7er inpress.

Så jeg ville vel tru at jeg og kompisen min har like felger, og at de ville ha passet på en e46 touring også.

Men det skal jeg ikke si for sikkert! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 17" vinterfelger fra en E60m eller E61 nå, og jeg tror innpresset der egentlig er helt feil og men de ligger pent i hjulhuset etter at alt det som var i veien var subbet bort 8)

Hadde vært spennende å fått vite om det går. Er det sånn at du har fått de nye hjula dine og at disse nå er til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...