Wolmer Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hei jeg har en 320i e36 coupe 93 modell, og vanosen på den er gåen og jeg har lyst på litt større motor. Jeg fant en 325 som har vært på en 5 serie, denne mangler oljepumpe og bunnpanne. Hva skal til for at den b25 motoren skal passe i min ? (Begge motorene er m50) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Det har sikkert vært både spurt og besvart en gang i uka siden forumet ble opnet, søk så finner du nok alt du trenger å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Du tror d ja ? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 trenger bunnpanne fra 325 for 5 serien har annerledes:) pluss oljepumpe:) tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Takk for svar Stuffy Var litt usikker pga noen mente jeg kunne bruke den bunnpannen som står på b20 motoren jeg har på den b25 motoren. Og jeg vet heller ikke om oljepumpen fra b20 passe på b25en. Grunnen til jeg vil vite dette er pga jeg gidder ikke å måtte legge inn flere tusen ekstra. Kjipt når ikke alt går sånn som du hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Det skjønner jeg:) Det med oljepumpen kan hende men litt usikker der selv:P om dem passer over:) Blir tøft ihvertfall hvis du får bytta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Det skjønner jeg:) Det med oljepumpen kan hende men litt usikker der selv:P om dem passer over:) Blir tøft ihvertfall hvis du får bytta:) Det blir det Blir også montering av turbokit på b25 motoren <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå