Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hva med arquay-leppe i front? Synes den gjør seg utrolig bra på mtech 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hva med arquay-leppe i front? Synes den gjør seg utrolig bra på mtech 2!! Må nesten se om jeg finner et bilde av den da! Liker det clean så håper den ikke er for voldsom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Her har du bilde er enda penere om man smudger dem sammen, så det ikke blir noe overgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=613299 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Så ikke ille ut den der. Skal gruble litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Noen som har noen formening om rett dekkdim på felgene mine? Ja det ser rått ut nå idag med 265 bak og 235 foran, men bilen sporer noe helt for¤#"% så det er nesten ikke mulig å kjøre med. 8,5 foran og 9,5 bak. Hva er den mest gunstige dekkdimmen på denne type biler med dette oppsettet generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Jeg vurderte sterkt den leppa selv, å hadde bestilt den på ebay..meen så fikk jeg beskjed om at de ikke fikk frakta den alikevel, så da ble kjøpet hevet Absolutt en grom front! Prøv å bytt dekka foran. Skal vel ikke være nødvendig å gå ned på dimmen? ...fikk sjokk når jeg så dimmen på E60`n jeg henta hjem her. 305 brede bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Prøv å bytt dekka foran. Skal vel ikke være nødvendig å gå ned på dimmen? : Vet ikke. Den sporer og stikker veldig så lurer på om jeg skal ta en forstillingskontroll før jeg begynner å handle nye dekk. Kan hende spissinga har blitt rar og etter senking og heving. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Da var vinterhjula satt på. Ble noe helt annet å kjøre nå gitt. Slipper å sitte med to hender på rattet hele tida Jeg må ha to nye dekk foran til neste sommer. Begge dekkene foran var nesten helt på stria på innsiden nå. Hva anbefaler dere? sitter 235 Vredestein sessanta dekk på dem idag. Skal ha noe annet. Smal dekkbane. Vil å gå ned til 225 bredde gjøre noe særlig med tanke på sporingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ingen med peiling på e46 og en dekkdim og dekkmerke som er optimal for bilen og gir så lite sporing som mulig? Bilen er helt håpløs å kjøre nå pga voldsomt mye sporing så må bytte foran. Har 235/35/19 vredestein sessanta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 det er fine dekk, men gå ned på bredden, så blir det nok bra dekkstrekk er lov vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kjører med falken dekk bak så kjøper nå falken dekk foran også tenker jeg og går ned på bredden som du sier. Får tro det hjelper. 215 funker vel greit på 8,5 felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 215 blir bra, pen mengde med strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hadde 215 dekk på 9,5 felg på en audi jeg hadde før. Det syns jeg ble for mye strekk Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå