pure_stig Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Denne bilen er tilsalgs igjen! Trenger større bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Denne bilen er tilsalgs igjen!Trenger større bil. Er denne solgt videre`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Bilen er ikke lagt ut for salg enda. Jeg driver midt i hussalg så prioriterer det først. Men bilen er til salgs. (har bare ikke tatt meg tid til å annonsere osv enda.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Aha. Skjedd noe nytt med den? Har du noen nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Hei Kristian! Nei bilen har det ikke skjedd noe som helst med. Jeg har nettopp handlet ny bil så nå er denne for alvor tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 ligger den på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Nei bilen ligger ikke på finn.no. Så langt kom jeg aldri. Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå