BB454BB Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Da eg tror min neste turbomotor skal nedi en e34, vurderer eg å selge eller bytte bort min påbegynte s50b30 maskin i en S38B38.. motoren står i molekyler per dags dato. blokken er nylig borret hos protrim. nye smidde ø86,5mm wiseco stempler, som er dreid ned ytterligere for å komme ned på 7tallet i komp.. nye stempelringer.. utenom dette så er toppen nyplanet, og får nye tettninger.. planen videre var å kjøpe inn sterkere råder, og en mls pakning. men da eg har allerede en m50 som virker og har lyst å prøve meg på s38 så vurderer eg salg av denne.. pris: en komplett s38b38, eller vettigt bud.. da følger med alt fra bunnpanne til toppdeksel, samt grenrør og gasspjeldrekken. kontakt meg på pm eller 45288385. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 hvorfor så sykt lav komp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 mangel på bedre vett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 om dere ikke har en s38 eller int i motoren, så er ikkje dette en diskusjonstråd... så kompen kan dere stikke en annen plass å diskutere. til julianS...kompen er valgt fordi da varer motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hehe.. Hadde nåkk vart lengre om du ikkje satt dreie stålet i sånne stempel! og horfor skal ikkje motoren tåle f.eks 9 i komp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Han skreiv det ikkje va diskisjonstråd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hadde faktisk vært noe dette, om du bare ikke hadde filt i stykker stempla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 er jo faktisk et tema og ta opp hvorfor d er gjort slik med motoren sånn at andre kjøpere evt kan får en forklaring på hva di kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Ja jeg også ble intresert helt til jeg såg dette med stempla.. Man kjøper ikkje gromme stempel for så å dreie di ned! Da bestiller man heller stempel på mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hvis en skal ha en sånn motor til å holde så funker den fint originalt.. men da fallt interessen min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 eg må bare beklage. med dere vet desverre mye mer om motorbygging enn meg.... sorry for salgstråden.. eg får skru sammen driten min selv og så får det bare havarere siden dette blir helt feil.. men budsjett m50b25n som ble kastet i sammen klarer no såvidt å spinne igang litt røyk med den lave kompen eg kjører...stemplene er dreiet "istykker" der også og kompen er 7.6:1 på filmen begynner eg i 2 giret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Du får komme med en god grunn til at du må ha så lav komp for at motoren skal holde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Du får komme med en god grunn til at du må ha så lav komp for at motoren skal holde da? dere vet bedre...HØYkomp IS THE SHIT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Det er nytteløst å diskutere med disse her hjernekirurgene og rakettforskerne, for de vet tyligvis hva som er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kan jeg bare spørre deg, hva slags motor var det i den bilen på filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå