740AV Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Det har vel mest med kabelsettet som følger med tror jeg. Selve Dice boksen er lik og programmeres ved hjelp av 2 dipswitcher etter hvilken headunit man har. Alt står greit forklart i bruksanvisningen. Du kan godt velge versjonen som går til biler med navi. Eneste forskjellen er at du da får med et kabelsett på 4m som er beregnet å koble til i bagasjerommet der cd-veksleren står for så å strekke den fram til evt hanskerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Jørgenskogas: jeg har en iphone4S og oppgraderte MB i vår/ tidlig i sommer mener jeg og erindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Prøv å oppgrader den igjen, jeg ser de kom med en oppdatering 10. august (#6518), hvor det er en BT fiks. Så mulig den ordner opp i problemet. - Chapter (Audiobooks) and Episodes (Podcasts) are now handled correctly- Firmware version number is now announced by TTS - Pressing the Scan button turns on Voice Control - Fixed a bug which caused the BT Phone not to pair. - Added a feature where the system announces the status - Automatically reconnect when a BT connection is lost - Allow the start if a BT stream if in BT mode and a next/prev track is pressed. Samme gjelder også iOS, oppgrader til nyeste versjon, om det har vært noe problem med BT på iPhone 4S det vet jeg ikke, og har ikke tid til å sjekke opp akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå