mongo Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Heisann lurer på om noen her har erfaring med 20" på denne bilen, dim 285-25/20 bak. Vil dette subbe eller skrape ? da jeg lurer på å kjøpe meg felger fra GS men vil unngå valsing så lakken ikke sprekker Så takk om noen har litt innspill
Mr.Silver Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Heisann lurer på om noen her har erfaring med 20" på denne bilen, dim 285-25/20 bak. Vil dette subbe eller skrape ? da jeg lurer på å kjøpe meg felger fra GS men vil unngå valsing så lakken ikke sprekker Så takk om noen har litt innspill Det er jo flere titals biler her inne som kjører med 20" på disse bilene. Prøvd google? 285/25-20 trenger ikke å være noe problem, alt etter hvilket innpress du tenkte på. hvis du skal kjøpe felger på GS så er det bare å ringe de så får du helt sikkert svar på hvilke tilbakemeldinger de har fått med de felgene du lurer på. Er bilen senket? Du vil unngå valsing så lakken ikke sprekker? Er bare å legge inn kanten på innsiden av buen, for å unngå sprekking av lakk så er det bare å ta det forsiktig og bruke varme.
arbugg Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Min E92 var senket 60-40mm og jeg kjørte rundt på 20" med 235/30 og 265/30. Vist jeg hadde bagasje eller noe bak, subbet den. Men etter at jeg tok av senkesettet ble det perfekt
mongo Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Heisann lurer på om noen her har erfaring med 20" på denne bilen, dim 285-25/20 bak. Vil dette subbe eller skrape ? da jeg lurer på å kjøpe meg felger fra GS men vil unngå valsing så lakken ikke sprekker Så takk om noen har litt innspill Det er jo flere titals biler her inne som kjører med 20" på disse bilene. Prøvd google? 285/25-20 trenger ikke å være noe problem, alt etter hvilket innpress du tenkte på. hvis du skal kjøpe felger på GS så er det bare å ringe de så får du helt sikkert svar på hvilke tilbakemeldinger de har fått med de felgene du lurer på. Er bilen senket? Du vil unngå valsing så lakken ikke sprekker? Er bare å legge inn kanten på innsiden av buen, for å unngå sprekking av lakk så er det bare å ta det forsiktig og bruke varme. Okei, skal snakke med dem. Bakfelgen er 10*20 ET39. Jotakk skal få sjekka det ut
mongo Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Min E92 var senket 60-40mm og jeg kjørte rundt på 20" med 235/30 og 265/30. Vist jeg hadde bagasje eller noe bak, subbet den. Men etter at jeg tok av senkesettet ble det perfekt Åja, det er bra da
StigJ Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Det burde gå uten problem. Min Touring sitter det 9.5 ET35 med 275. Vel og merke i 19" men det har ingenting å si. Med 10" ET39 til felgen bygge 10mm lengre inn og 2mm lengre ut. Jeg hadde en liten periode på 10mm spacer (da ET25) Det subbet men så at det ikke skulle mye til for at det gikk klar.
Nurken Skrevet Mars 3, 2016 Skrevet Mars 3, 2016 Litt gammel tråd, men jeg prøver! Jeg har original m sport senk på min e92. Da går det fint å smelle på med et sett 20"? Hvis jeg har for mye bak, så vil den subbe ell? Takk for svar
StigJ Skrevet Mars 4, 2016 Skrevet Mars 4, 2016 (endret) Kommer helt an på bredden på dekk/felg, innpress på felg og dekkprofil. Om det er 15" eller 20" så spiller det ingen rolle hvis du holder deg innenfor nevnte kriterier. Endret Mars 4, 2016 av StigJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå