e30 tic Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Syns det er rart du fikk oppgitt 400k på M3'en for han nektet å gi ut noen verdi på min, men det kan jo være det er noe eget med M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det er jo noe eget med M3 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Tenkte å løfte denne tråden litt Sliter litt med forsikringen på bilen M5 e34. Ingen vil først å fremst forsikre bilen , viss eg ikkje flytter alle forsikringene over til dei. Har forsikret den hos gjensidige nå, men når eg fekk forsikringspapirene står det 520 med 340hk. Det står ingenting nevnt om at den er ombygd til M5 og fikk da en pris på 9000kr med 75% bonus og full kasko! Så snakket eg med dei og spør om eg skal få 520 deler viss noen kjører på meg å då svarte dei: Hei igjen! Da er det i orden. Jeg har notert på forsikringen: Ombygget med motorisering som for M5. Forsikringstaker oppbevarer dokumentasjon på utførte arbeider og fremviser det for selskapet om det ber om dette i skadesak. Prisen er den samme. Så da skal det ikke være noe problem Er dette godt nok? Er heller ingen som vil forsikre den som en ombygd M5 eller M5, eg skjønner jo at eg ikkje kan rekne med å få samme pris som en orginal M5. Synspunkter og forsikringselskaper som andre bruker med ombygde biler? Noen som har vert uheldig med bilen og hvordan er utbetalingen viss noe skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå