MathiasW Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Faen så rått! Liker!! Fine BBS Felger du har liggende i senga di, kanskje jeg må sove over hos deg en gang så jeg får dem med meg hjem! ^^ Dette blir jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 så gøy at bilen var kommet fram artig og følge med her! liker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 liker at du fortsatt skal ha gulvteppet forran, tror det blir fint med recaro stolene og alt ellers Takk du. Ja, det veier så lite, å gir så mye komfort. Blitt gammel og enda særere jeg nå. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Dette her blir kult, Yngve Gleder meg til å se hvordan den blir og hvordan den virker. Jeg får snike meg ut av Telemark for å ta en titt i smia snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Følger med her! Inspirerende med folk som kjøper biler andre bare drømmer om å ha råd til i ett ungt liv, og bare skjærer det i flisbiter før de gjør noe gromt ut av det Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Fy faen den touringen er råå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 jah! veldig clean! liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 rått prosjekt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Se der ja, gått noen dager uten nett å nå er jo jaggu meg 1eren annkommet også! Ikke så halvgalen den Touringen heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Nordic motorsport var en tur innom, for å hjelpe meg med å rette og begynne med skjermene. Hadde jeg/ vi sett litt på de nye skjermene, så hadde vi sett at det ikke ble så mye retting som ført anntatt. Kun litt på plata ved vindu. Så jeg er en meget happy mann nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Dette ser veldig bra ut! Grom garasje, og ikke minst at du har 3 stk M biler inni den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Dette ser veldig bra ut! Grom garasje, og ikke minst at du har 3 stk M biler inni den Takk du Så er jeg blakk også nå, så turingen skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Har ikke sett denne tråden før, E82 er etter min mening den første BMW som kan nærme seg å måle seg med E30. utrolig tøff bil, å gleder meg virkelig til å se den når du har gjort ditt. E46 touringen er utrolig, liker den rene stilen, blir det ny diffuser på den eller blir den som den er? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Var visst ny diffuser på vei ifra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå