M3 Yngve Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 hehe sant det yngve klar til neste sesong?? Skal gjøre alt for det ja, har jo en del, bur blir satt bort til Linderud, og skal få litt hjelp med skjermene bak. Så tror jeg nok S54en passer sånn nesten. Nye motor fester osv. Så må Petter ( PeeBee) lage den første 1 serie forstillinga, men han kan jo dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Gler meg til å følge med her Så denna i Riga tidligere i sommer, feit bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 hehe sant det yngve klar til neste sesong?? Skal gjøre alt for det ja, har jo en del, bur blir satt bort til Linderud, og skal få litt hjelp med skjermene bak. Så tror jeg nok S54en passer sånn nesten. Nye motor fester osv. Så må Petter ( PeeBee) lage den første 1 serie forstillinga, men han kan jo dette. faen dette blir rått plass til litt hjul under sjermene og der vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Jeg skal ha den diffen din Trond ! Skal prøve med den utvekslinga å ha en med 3.62 eller 3.64. Går nok litt dekk under der ja Blir å kjøre 18" dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Noen tips på sånn liten vinge som på den safetycar bilen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Gleder meg til å følge denne tråden og se beistet til slutt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Takker for hyggelige tilbake meldinger. Jeg trenger ECU til S54, helst med nøkkel og ews, men også uten er av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Rått!!! Her må det følges med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Høres ut som et rått prosjekt! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Dette blir bra !! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Feit kjerring som kjører en slik i Stavanger, bilen er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Synes ikke hun ser så fryktelig feit ut jeg da men... det er vel litt av "problemet" med damer i bil.. de ser som oftest finere ut med bare hodet synlig, og briller som dekker til mesteparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 haahha, feit som i deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå