M3 Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Takker for hyggelige komentarer Blir Nordic motorsport halvbur i denne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Takker for hyggelige komentarer Blir Nordic motorsport halvbur i denne ! Hehe så bra! fått gjort noe i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Nei, i går hjalp jeg til på Nordic motorsport å ta ut en S38 motor av en E30. I natt var jeg på fylla, så blir ikke noe Venter på Nordic til uka, så vi kan begynne å sveise inn litt skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Skle skjermene rett på med fine klaringer og sånt eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Dem har NordicMotorsport.com masert på plass alt gjøres 110% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Gromt prosjekt er ikke noe sjokk når det gjelder deg Men man blir like imponert av arbeidslysta, kunnskapen og pågangsmoten hver gang Dette blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Gromt prosjekt er ikke noe sjokk når det gjelder deg Men man blir like imponert av arbeidslysta, kunnskapen og pågangsmoten hver gang Dette blir spennende. +1 dere er jo helt ville! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 ah, der tok tråden slutt faen altså!. kjempe artig prosjekt, blir å følge med videre på det her ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Dette blir bøst, ta flere bilder da når dere holder på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Dette blir bøst, ta flere bilder da når dere holder på da Har ikke tid til det Må få gjort ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Dette blir bøst, ta flere bilder da når dere holder på da Har ikke tid til det Må få gjort ting. Pyssj... Å ta bilder underveis er bare en vanesak, så den slipper du ikke unna så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Jeg kommer bortom og inspiserer på Tirsdag Yngve om dere skal holde på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Helt rått:) Har ikke helt fått med meg motorvalg? Blir det som du først antok, s54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Bare komme innom det Atle. Jeg skal nok holde på, så for vi se om han Nordic har tid. Blir ikke S54, blir N54B30, som har dobbel turbo org. Får jeg solgt M3 turingen snart, så blir det mulig singel turbo kitt. Ellers blir det å maxe disse org til ca 400 + hk. Er jo kjempe gøy med bil som med mye hk, men er itt lei å bare kunne kjøre noen få runder, før man må bytte dekk. Så blir denne bygd for litt runde tider også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 jeg har selv sett hvor raske de bilene er på blandt annet Nürburgring med tuning, så det blir ingen sinke i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå