///Mr.X Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Har bygget 3 biler med slike hjulhus, ingenting av dette er gjort uten erfaring. Dette er ikke noe vi har funnet opp slik hjulhus er brukt i Motorsport i mange år. Fordelen er mer plass, stivhet og vi kan kjøre opp innfestingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Ideen med hjulhuset liker eg veldig godt:)Gjort det nesten sånn på min bil og, ingen problemer med den så langt.. Men syns det ser litt voldtatt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Ålreit da På gamle rudskogen og gamle vålerbanen kjørte jeg i underkant av et sekund fortere uten passasjer på ca 80kg.. la oss si det er 20kg ac og dobbelt så lang bane.. Det ER verdt å ha ac! Ned mot angsten i 200+ med 35grader i coupeen? ellers takk, da fyller jeg heller halv tank og dobbelt så ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Jeg skal ikke vinne noe som helst, men gøy å se hva jeg greier å lette bilen med "vanlige" hjelpe midler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Det viktigste er ikke og vinne, men å spinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Det viktigste er ikke og vinne, men å spinne. Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Stilig prosjekt du har her Yngve, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Apex skal ha groupbuy! http://www.apexraceparts.com/ http://www.facebook.com/#!/ApexRaceParts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kos e framgangen på bilen? lenge siden bilde updates:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Trenger du ikke felgene da eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Trenger du ikke felgene da eller.. Ja, skal komme å hente dem en dag jeg/ eller noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 få ut no bilder ¨å gutta. veit de flittige barnehenda til kristoffer har jobba i dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Jeg bygger E46 M3 jeg, og Mr bygger skjermer. Jeg er snart ferdig, han har litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå