J-A-E Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Synn konton ikke sier "go" til kjøp av bil, helt greit sugen på den Touringen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Dette er desidert den mest interessante tråden på bimmers per dags dato! Skikkelig arbeid Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Yngve bare ute å leker seg med is-pigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Isen og en gammel bimmer er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Her ser jeg at du har brukt den grunningen din for å ta "first layer" utvendig - som jeg har full forståelse for.... [ Bilde ] Men her ser det ut for meg meg som at du ikke har gjort det samme på baksiden. Husk at der du har brent lakken er det fest-tilstander for fremtidig rust [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Alt blir slipt ned til stålet der, det kommer ikke den grad fukt til på baksiden. Så når vi skal slipe det reint å legge litt grunning over, har det ikke kommet noe rust i noe grad som det ville kommet på utsiden. Så skal bilen rett til lakker, som også sliper og lakker 2k osv. osv. Som Yngve sa litt tidligere "Når denne bilen får rust problemer står den som et vrak" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 viewtopic.php?f=40&t=247089 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Håper nissen (jule) fra Andebu kommer på aften å gjør litt på bilen her !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 *..How how how!* "Har Yngbe vært snill i år da?" haha Fare for det blir Jule-verksted hos sjølveste (skrot) nissen Lindgren i Sandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Blir en rimelig bra utfordrer til limmet sin denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Blir en rimelig bra utfordrer til limmet sin denne ja Hm, vi bygger denne så lik en 1M som mulig. Blir komplett 1M bakstilling, mellom aksel, og div inni. Forestillinga blir nok 1M og PeeBee Jeg skal kun ha halvbur, å ikke så mye race bil som limmet sin. Ikke blir det i nærheten av de hk han har heller. Gidder ikke bruke mye tid å kr på bur osv, da jeg syn vi må prøve hvordan disse ny moderne bilene virker. Dette håper jeg blir en comfort inuversal bane bil, som kan kjøres med sladd, spor og dure ned til ringen osv. Å seff på vinter veier og ikke minst isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 "Dure ned til Ringen" ?? Skal du ha skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 "Dure ned til Ringen" ??Skal du ha skilter på den? Prøve skilter har funka fint for flere av kompisene mine. Får sånt "grønt kort" eu bevis eller noe av forsikringsselskapet. Da skal det være lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hmm... Har ikke hørt om det før. Har jo måttet kjøpe tyske prøveskilt, og så sette norske på senere inn til moder Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Jeg er nok glemsk, men hva er motorplanene her yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå