Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Dure ned til Ringen" ??

Skal du ha skilter på den?

Prøve skilter har funka fint for flere av kompisene mine. :D

Får sånt "grønt kort" eu bevis eller noe av forsikringsselskapet. Da skal det være lovlig.

Ikke for å dempe julestemninga helt, men du bør ta en titt her http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... ats-banned

Det blir det slutt på prøveskilt fra om med 2013. Bur og bøttestoler ala wrc typen blir også ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok glemsk, men hva er motorplanene her yngve?

Bruke den org 3.0 og maxe de små turboene, som er der nå. Blir 400 + hk. Så for jeg se om det holder.

Var det ikke snakk om single turbo m/ ny software da?

Hva skjedde med den planen? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov med bur ennå da, må bare være padding på det. Sikker lovlig med bøttestoler også, bare det ikke er den typen som går for mye fram ved siden av hodet som hindrer sikt.

Les det jeg skrev en gang til du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt til og bruke bilen på isen, kan du jo komme opp til oss en tur og kjøre, vi brøyter bana ca 3 km lang og 9 m bredt på det breieste. Bana er lukka og langt inni skogen, er i koppomområdet i Sverige, var en som kjørte der i fjor, en som var med og starta Gatebil, han mente det var den beste bana han hadde kjørt på :)

Hvis du er int. I og komme opp, send en pm så skal du få veibeskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt til og bruke bilen på isen, kan du jo komme opp til oss en tur og kjøre, vi brøyter bana ca 3 km lang og 9 m bredt på det breieste. Bana er lukka og langt inni skogen, er i koppomområdet i Sverige, var en som kjørte der i fjor, en som var med og starta Gatebil, han mente det var den beste bana han hadde kjørt på :)

Hvis du er int. I og komme opp, send en pm så skal du få veibeskrivelse.

Hehe, kjørte han svart subaru? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt til og bruke bilen på isen, kan du jo komme opp til oss en tur og kjøre, vi brøyter bana ca 3 km lang og 9 m bredt på det breieste. Bana er lukka og langt inni skogen, er i koppomområdet i Sverige, var en som kjørte der i fjor, en som var med og starta Gatebil, han mente det var den beste bana han hadde kjørt på :)

Hvis du er int. I og komme opp, send en pm så skal du få veibeskrivelse.

Det er jeg meget intr i til neste år :applause:

Vi er en god gjeng fra Sandefjord, som kjører mye på isen og bane. Så vi kan lage en gutte tur vi. :D

Jeg skal seff ikke ha sånne jævla ørelapp stoler. Det er det værste jeg kjører med, ser dumme ut også, med de "ørene" fremover.

Kjekt at jeg ikke skal ha hel bur da, ang ringen :wink:

Den planen med singel turbo, blir for dyr nå i år. Så ESS skal justere det de kan, ny ic, vann og olje kjølere og ikke minst ny og åpen eksos. Så for vi bare holde stumt, å se om det er nok. :D

Er ikke sånn HK freak jeg, og for mye power er bare for de utenfor bilen. Jeg bygger bil til meg selv, og ikke til publikum. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært artig om dere tok turen nesteår :) vi brøyter så ofte vi kan for at bana skal være optimal hele tiden, vi skal sette opp en gapahuk til grilling og varme i år ;)

Nesteår blir det turbobygg på 325'n så kanskje jeg klarer og holde følge med deg utpå der :roll:

Skal ta bilder og lage et par videoer så du får en liten smakebit fra i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...