Kjexx Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 1 m på ertesuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Kjøp denne, så jeg får råd til å bygge denne ferdig viewtopic.php?f=35&t=248196&p=2651717#p2651717 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Tja, div er blitt gjort her. Motoren er ute, ny clutch er på, downpipes av, skal bestille nye en av dagene. Fy så stygg denne motoren er, men den er lett. Kassa er et beist og skal på vekta, tipper på ca 50 kg. Mr skal sveise ferdig baki i helgen Håper på å få kjøpt å henta 1M bakstilling og div deler til uka. Lakk i feb og ferdig i mars, tja om alt går på skinder så drømmer jeg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 detta blir knall yngve. kjører du org dobbelmasse svinghjul på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 detta blir knall yngve. kjører du org dobbelmasse svinghjul på den? Takk Ja, du blir glad nå, så han kan begynne på din. Venter vel på stål også til din og halv bur til min. Ja, jeg hadde det med sinter på den grønne første året, å det funka fint det. Dette er gubbe racer vøtt, orker ikke støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 hehe joa er jo flott det, noe abstinenser av og ikke ha en e30 på tomta om dagen. gubberacer du. når blei du så gammal a hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Er ikke pene lenger motorene desverre. Skulle hvert s54 turbo i denne vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Er det 35 mm Aksel på den der? Så grovt ut,,, Sliter med atdobbelmasse på 330'n ryker, Har sveisa det stumt nå. Men er noe drit med raslinga ... Mulig det der holder litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Mener den er min 35mm og en masse slpines, 21 eller 23 om jeg husker riktig. Har ikke peil på om dette svinghjulet holder enda jeg. Men jeg har vært å kost meg på Ferdinan ice festival, så har Mr vært å gjort bilen ferdig. Så for snart begynne å pusse her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Må du se og få rydda i garagen Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Det er ikke reint på kjøkkenbenken når kokken lager mat, heller ikke under et bil bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Må du se og få rydda i garagen Yngve Han er bilbygger, ikke med i Homsepatruljen. Skal være litt møkkete på et verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Må du se og få rydda i garagen Yngve Han er bilbygger, ikke med i Homsepatruljen. Skal være litt møkkete på et verksted! Det er sant Så er det ikke noe vaske føret om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Strøkent når jeg lager mat Er vel heller ikke så mange i Homsepatruljen som skrur heller, det vet nok du mer en meg om Randersen! Blir bra da Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Enkel forskning viser at fjordland fører til lite oppvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå