Jørgen-A Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hehe. Styggen:) men er jo aldrig for seint og stappe inn en s54 med snurr på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Heller en S85 med kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Hehe. Styggen:) men er jo aldrig for seint og stappe inn en s54 med snurr på Sant det. Dette blir et prøve år for denne, så for jeg se hvem veier vi går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Ja. Den funker sikkert knall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Heller en S85 med kjærlighet Pfft, S63B44 er tingen, tar ikke like mye plass heller den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Får du gjort noko i Påsken Yngve?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Får du gjort noko i Påsken Yngve?? Ikke mye, venter på ic, sete fester og bremse slangene må gjøres om og må få taki "banjo" til brekket. Men når dette kommer på plass til uka, blir det nok snart en tur Så er jeg sånn, at når en bil nesten er ferdig, får jeg lyst til å bygge en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Hva har du lyst på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Tulling, rett å slett! gjør ferdig e30 m3'n da! Evt bygge en grom e46 m3 til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Hva med å klemme en S85 nedi en 1-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Hva har du lyst på nå da? Det er så mye. Rat rod, stance E30, grom E46 "M3" lett som fy å godkjent med det meste. Lyst på bil med skilter å det har jeg jo, ved å gjøre E30 M3 ferdig. Å den har jo div greie oppdates. Men den blir for fin, og for mye verdt til å herje i stykker. Det som er med 1ern her, blitt for dyr og fin, liksom. Ja, tulling er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Er samme med meg og.. Har alltid lyst på noe nytt. Spesielt bil med skilter 'godkjent" med motor frister meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Ja, med en 46 så kan man hjemme turbo og div en del. Så når man har alt annet godkjent, kan man kjøre lett inn i kontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Det går fint og bygge skjultannlegg på di ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Ja, med en 46 så kan man hjemme turbo og div en del. Så når man har alt annet godkjent, kan man kjøre lett inn i kontroller. Er jo brått ikke godkjent lenger da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå