bård Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Penguin sin gamle M3 som står i bakgrunner der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Penguin sin gamle M3 som står i bakgrunner der ? Ja, skal hogge den Nei da, skal få subframe forsterkninger før det sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Da har jeg vært ute å prøvd den en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Da har jeg vært ute å prøvd den en liten tur. Ja hvordan gikk det da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Da har jeg vært ute å prøvd den en liten tur. Ja hvordan gikk det da?.. Gikk fint, mye lamper å dritt som lyser med. Så jukser den på tomgang og lavt turtall. Er vel pga tatt vekk kattene. Tror nok ESS fikser den biffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Da har jeg vært ute å prøvd den en liten tur. Ja hvordan gikk det da?.. Gikk fint, mye lamper å dritt som lyser med. Så jukser den på tomgang og lavt turtall. Er vel pga tatt vekk kattene. Tror nok ESS fikser den biffen. Regner med denne uansett ikke kommer til å tilbringe så mye tid på lavt turtall... Lampene er vel fordi du ikke har alt det originale tilkoblet? Alltid morsomt med oppstart og prøvetur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreh Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 film ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Gratulerer, må få lasta opp film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Du kan det og bygge biler ! Synd Onkel blå liker og ta oss som har Bmw i Sandefjord og Larvik :/ Men den Bmwen der blir bare rett og slett RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Når er planen at ESS får ''leke'' med den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Når er planen at ESS får ''leke'' med den ?? Så fort dem har tid, hadde ikke i dag, men håper i morra eller onsdag. Så drømmer om jomfru turen på søndag på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hvor mye gamp er målet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hva skjer på skogen på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Hvor mye gamp er målet egentlig? Vet ikke, drømmen om 400 ++. ESS hadde ikke tid til å lage race mapp til meg enda, så blir den vanlige flacen de selger nå. Så jeg får prøvd bilen og funnet ut hvordan dritten funker. På søndag er det Chatram klubben som har leid banen noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå