M3 Yngve Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 W øl smaker godt syns jeg da ! Jeg skal på Track day neste søndag på jomfru tur. Så mulig Gatebil Våler og seff E30 meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Sees på søndagen. Lyst til å være med på ett veldedighets opplegg på mandagen? Gratis kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Sees på søndagen. Lyst til å være med på ett veldedighets opplegg på mandagen? Gratis kjøring! Jeg skal da tid, invitert jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Driver å gjør bilen race ready med Performance Friction bremse klosse og bremse veske. Levert av Nordic Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Kjempe RÅ bil Yngve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Kjempe RÅ bil Yngve!! Takk takk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 W øl smaker godt syns jeg da ! Jeg skal på Track day neste søndag på jomfru tur. Så mulig Gatebil Våler og seff E30 meet. Da sees vi kanskje på Gatebil, men 100% sikkert på e30meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 nett lest litt igjennom tråden her sjukt tøff den e blitt.perfekt stuk fornøyd med bilen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Bilen ble helt konge bra! Congrats! Må være en en god følelse ha stille opp på kjøring når du vet det kommer til å funke å funke å funke, bare å fylle fuel, er jo ingenting som kan gå i stykker her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Takk du Får håpe den funker bra, men er litt redd for varmen på vannet, da vifta slår inn for sent. Men det skal gutta på ESS se om de finner noe som kan kode den om så den går mye tidligere, og på full guffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Kan du evt ikke lage deg en egen bryter da? Hvis de ikke klarer og kode det om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nei, viften har en styrenhet direkte på motoren som styres av CAN signal, så det er ikke mulig jo "jumpe" inn strøm direkte på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 kossen synst du effekten kjennes ut sammenlignet med s54 med ess?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Når kommer strobe bar og vinge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå