powerfulglenn Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Kjedelig Yngve :/ menmen, du har vell andre prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Da er vel det bestemt at bilen skal selges. Pris v rask avg er 300 000.- kr. Langt under selv kost. Neineinei. Skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Derfor jeg lurer på å selge, for liker å kjøre med full atack og over grensa. Da kan det fort gå litt galt, å litt for dumt å gjøre det med denne fine bilen. Har ikke lommene full av casj til å vrake denne. Så var planen med denne at jeg skulle plage disse runde tid gutta litt, men når min bilsyke slår inn etter noen få runder med spor, for jeg lage en bil med greit med power, så dekka blir borte før syken setter inn. skal du ha båtmotor med presse da hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 skal du ha båtmotor med presse da hehehe Blir nok NMS utviklet 'viking' power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Blir å gjøre ferdig E30 tenker jeg, å begynne med show and shine. Ikke noe båt motor nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Blir å gjøre ferdig E30 tenker jeg, å begynne med show and shine. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Blir å gjøre ferdig E30 tenker jeg, å begynne med show and shine. Lurt! Haha, kongen av plastfornyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Blir å gjøre ferdig E30 tenker jeg, å begynne med show and shine. Ikke noe båt motor nei Haha. Synes jeg ser deg børste støv i depo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Gleder meg til å se fortsettelsen på E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Etter yngve kjørte e30 med s38 turbo på e30 meet så må han vel bygge det selv tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Etter yngve kjørte e30 med s38 turbo på e30 meet så må han vel bygge det selv tenker jeg;) Nei, E30 har for lite feste. Men fy det var gøy og intr ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ja feste finnes det ikke med framtung e30:) men er rått og kjøre ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 De to s38 turboene kunne jo omvende hvem som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 S38 er livets motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå