Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen at ikke jeg fikk med meg det bladet! :/

Blir det noe E30 bygg framover da, Yngve? :)

Bladet kommer i salg fra mandag tror jeg.

Mye båt i hode om dagen. Disse E30ene kan bare stå, blir jo ikke noe mindre verdt. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid drømt om en windy eller bavaria, kommer nok til og handle meg det når jeg får bygd hus om et par år.. :)

Båt er elsk, særlig på slike dager vi har hatt i sommer, da frister det ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scand 9200 virker veldig trang inni synes jeg, du får mer båt av en Bavaria eller Windy selvom prisen er litt høyere men du får mer av en slik båt :)

F.eks så har du Windy 28 2000 - alt fra 600 og oppover, eller så har du Bavaria 29 som koster litt mere, men du får sinnsykt mye båt til en god pris! :) I tillegg så bor du jo i Sandefjord og har gode muligheter med båt derifra med ferieturer på sjøen, samt sørlandet som er utrolig vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, driter dere penger til båt eller ? :P

Nei, hadde jeg hatt 600 hadde jeg kjøpt en Windy, Prinsses eller Bavaria. Har bare noen få hundre å bruke på båt. Men selger jeg all dritten jeg har, blir det en fin båt.

Så bade, sole, slappe av ute i skjærgården, eller stresse og svette på bil treff, er det jeg grubler på om dagen.

Er blitt gammel og all ungdommen kjører fletta av meg også. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke lenge igjen av båt eller bilsesongen, bruk litt mer av høsten på å tenke. båt blir billigere nå. :)

gratulerer på etterskudd forresten

Takk takk :applause:

Ja, skal ev kjøpe i høst og seff gjøre en bra handel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, driter dere penger til båt eller ? :P

Tja, det er en god investering hvis man liker og ta livet med ro og slappe av på varme sommerdager på sjøen, kose seg med familien og bare nyte! ;)

Jeg selv kjøper meg en windy/Bavaria når jeg har fått bygd meg hus nå, hadde tenkt til og begynne med banebil selv da jeg får opp en låve på 150kvm med 80 kvm garasje i ene delen.

Men har tenkt mye på det, og båt frister egentlig mere da jeg har E30'n og pusle med :)

Så Yngve til deg som begynner og bli "gammal" og i tillegg sliter med bilsyke som ikke er veldig godt, så råder jeg deg sterkt til og heller kjøpe en fin båt som du kan ta med deg familien på tur, kanskje ferieturer, hvertfall sånn jeg tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...