Nytern Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Japp, som topic sier trenger jeg større stol. Stolen er som ny, aldri vært montert i bil. Har 2 stk og fruen sitter godt i de, så jeg vil tro junior størrelsen passer de fleste mennesker med normal kroppsbygging bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Får ikke sett på bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Hmm, ser det fint her.. Virker som at ting er litt ustabile her om dagen, her er en direkteurl ihvertfall http://i50.photobucket.com/albums/f322/ ... 193647.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Oppopp! Må da være noen som har litt vel god plass i stolen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Passer disse meg? 190 høy 80 kg normal kropp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Vanskelig å garantere, men jeg vil tro det.. Rygghøyden passer meg egentlig bra, er 1.91 selv. Problemet er rumpeplass.. Jeg er litt.. Storvokst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå