Bimmerson325 Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Heihei. Holder på og sveise opp rust i gulvet. da jeg demonterte for og få ut gulvmatten, fant jeg denne boksen med masse ledningen bakomfor hanskerommet. noen som har peiling på hva dette kan være til? er vertfall ikke orginalt. E36 bmw 325i. 1994 . 1. Lurer også hva disse er til? hang og slang etter forje eier da jeg demonterte fronten.. 2. 3. Tusen takk for svar om noen har peiling
LK Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nr 2 er også utetemp. føler,hadde helt lik i E36en jeg hadde.
Bimmerson325 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 ja må vere noe i den duren.. lurer på å bare røske det vekk Takk for svar forresten.!
Scampi Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Husker jeg ikke helt feil er nr. 2 sensor ifbm. vinterpakke. Målinger fra den trigger varme i speil og spyledyser. Nr. 3 er sensor for utetemperaturmåleren.
Bimmerson325 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Takker for svar folkens !! hang også en kobling under passasjersiden, den ene minste skal i hanskerommet, for lys. så er det enda en som henger ijenn som er en del større så jeg ikke har helt aning på. er dette kansje til et lys som mangler i deksel under hanskerom ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå