Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker det blir noe 3delte felger, har lenge sikla på OZ futura 11x18bak og 9.5x18 foran eller lignende, da snakker vi breie felger :D

 

Med valsede buer skal du ha plass til 12" breie bak, ifølge en fra statene (Narvinbeans, følger han på instagram) så skal det ikke være noe problem, bortsett fra at det blir traaangt :P men ja, om du vil gå bananas så hadde jeg gjort det! :D har vurdert det lenge, er jo dødsgromt :D 

 

Liker ikke å legge ut for mye bilder i andres tråder, men en link skader jo ikke :)http://ultimateklasse.com/blog/2013/8/28/narvin-sokasaims-e39-530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med valsede buer skal du ha plass til 12" breie bak, ifølge en fra statene (Narvinbeans, følger han på instagram) så skal det ikke være noe problem, bortsett fra at det blir traaangt :P men ja, om du vil gå bananas så hadde jeg gjort det! :D har vurdert det lenge, er jo dødsgromt :D

 

Liker ikke å legge ut for mye bilder i andres tråder, men en link skader jo ikke :)http://ultimateklasse.com/blog/2013/8/28/narvin-sokasaims-e39-530i

 

Såpass ja, trodde 11" bak var trangt :D

Har vurdert lenge på 18x11, men med 3delte kan jeg bare bytte ytrebanen vis jeg føler jeg har behov for større kant (bredde).

Kikka på linken du gav, å du hellige, det var helt sykt gromt! Tenker etter nylakk, kanskje, kanskje det blir felger, må ha noe gromt, lik den hvite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, trodde 11" bak var trangt :D

Har vurdert lenge på 18x11, men med 3delte kan jeg bare bytte ytrebanen vis jeg føler jeg har behov for større kant (bredde).

Kikka på linken du gav, å du hellige, det var helt sykt gromt! Tenker etter nylakk, kanskje, kanskje det blir felger, må ha noe gromt, lik den hvite :D

 

Det må kalkuleres riktig for å få plass til 12" bak, men ja, det går ;) og når du, som narvin gjorde, rocker bredere forhjul enn folk flest har bak i tillegg, så er du ikke annet enn sjef! :P Jeg er forhåpentligvis ferdig med e39 for en god stund, da jeg ikke har samme gløden over modellen lenger (hatt litt for mange, og litt for mange som har den)

men håper du gjennomfører det :D

 

 

Tzunami, var ikke du som hadde kompressor til 528?

 

Hadde ja, men solgte den til en annen på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må kalkuleres riktig for å få plass til 12" bak, men ja, det går ;) og når du, som narvin gjorde, rocker bredere forhjul enn folk flest har bak i tillegg, så er du ikke annet enn sjef! :P Jeg er forhåpentligvis ferdig med e39 for en god stund, da jeg ikke har samme gløden over modellen lenger (hatt litt for mange, og litt for mange som har den)

men håper du gjennomfører det :D

 

 

 

Hadde ja, men solgte den til en annen på forumet :)

Han oppgitte faktisk specsa på de hjula, hadde vært helt utrolig. Vis jeg skal få gjort det, må jeg droppe "motor/kompressor" prioiteringen. Vet ikke om du har lest det, men holder på å spare til ny lakk/fjerning av rust. etter det tenkte jeg gjøre noe med motoren og deretter felger :D

Jeg har faktisk sett flere av trådenen dine, du har hatt en del E39er ja :D

Håper jeg klarer å mekke noe før sommern, da jeg kan ta bimmern med på treff osv :D

Angående kompressor, jeg skulle egentlig tenkt å kjøpe det fra deg, men klarte ikke å ordne penga til riktig tid. Hadde IKKE lyst til å kontakte deg før jeg hadde pengene klare (hater folk som sier, vent 10dager også har jeg pengene klare og deretter ikke intressert lenger). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppgitte faktisk specsa på de hjula, hadde vært helt utrolig. Vis jeg skal få gjort det, må jeg droppe "motor/kompressor" prioiteringen. Vet ikke om du har lest det, men holder på å spare til ny lakk/fjerning av rust. etter det tenkte jeg gjøre noe med motoren og deretter felger :D

Jeg har faktisk sett flere av trådenen dine, du har hatt en del E39er ja :D

Håper jeg klarer å mekke noe før sommern, da jeg kan ta bimmern med på treff osv :D

Angående kompressor, jeg skulle egentlig tenkt å kjøpe det fra deg, men klarte ikke å ordne penga til riktig tid. Hadde IKKE lyst til å kontakte deg før jeg hadde pengene klare (hater folk som sier, vent 10dager også har jeg pengene klare og deretter ikke intressert lenger). :D

 

Leste det såvidt ja, alltids greit å få bilen "strøken" før man begynner med sånne felger ja :P

hadde 3-4 som var veldig gira på kompressoren, men var førstemann til mølla :)

 

Jeg har kompressor liggende som har stått på min m54 b30, kan den passe tru? Er en vortech v2 levert fra ESS en gang i tiden :)

 

Om han har dobbelvanos så skal den vel passe over, for m52tub28 bruker vel m54b30-innsug for å "trimme" istedetfor m52b28 som bruker m50b25-innsug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kompressor liggende som har stått på min m54 b30, kan den passe tru? Er en vortech v2 levert fra ESS en gang i tiden :)

Er ikke sikkert, skal prøve å google litt på det :D

 

 

 

Leste det såvidt ja, alltids greit å få bilen "strøken" før man begynner med sånne felger ja :P

hadde 3-4 som var veldig gira på kompressoren, men var førstemann til mølla :)

 

 

Om han har dobbelvanos så skal den vel passe over, for m52tub28 bruker vel m54b30-innsug for å "trimme" istedetfor m52b28 som bruker m50b25-innsug.

Yepp skjønte det :D

Er det som er planen, må få den 100% strøken. Rusta er værst.

Okay, siden min er 96 mod single vanos M52B28 og har faktisk M50B25 innsug liggende i garajen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kompressor liggende som har stått på min m54 b30, kan den passe tru? Er en vortech v2 levert fra ESS en gang i tiden :)

Bare for sånn "future reference", mye du skulle ha hatt for kompressorn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.000,- Er med to braketter, ny reim, større dyser, div slanger og rør. Men kan hende du trenger andre rør pga innsuget ditt er oppe?

Okay fin pris det :D

Skal undersøke litt på Vortech V2 og hvordan det passer til min M52B28 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...