Eriksen933 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Hvor fikk du tak i de Angel Eyes a?.. Drit kul bil du har
Zymh Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 Update I'm back! Endelig hjemme etter 5 ukers ferie, og bilen sto fortsatt i garasjen, yeey! lol. Måtte ha fangern av fordi garasjen er for kort, en vanlig stasjonsvogn passat får ikke plass, så...ja Har noen planer men er usikker på hva jeg skal få gjort først. Tenkte jeg skulle bytte ratt (M-sport 3spoke), sote ruter, bytte frembremsene og ordne eksosen ordentlig. Er usikker på hva jeg skal gjøre først
Freakshow Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 3 spoke rattet leiter jeg også etter men alle er jo solgt
Zymh Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 3 spoke rattet leiter jeg også etter men alle er jo solgt De er ikke lett, spesielt når det gjelder single stage airbag M-sport ratt, siden BMW bytta "slip-ring", så nye ratt passer som regel ikke til eldre E39 tror det var bytte i '98 eller '99.
Freakshow Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 jeg har 01 model så er greit for min del var bare å finne et til salgs som ikke koster gull og grønne skoger da
Zymh Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 jeg har 01 model så er greit for min del var bare å finne et til salgs som ikke koster gull og grønne skoger da Ja, skal gå greit for deg Er bare å se etter på finn.no, bruke å ligge noe der
Tor Albert Mtre Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 meget pen e39 du har! men hvordan er det å komme seg fra garasjen og ned til veien nå da? var jo ikke store klaringa på filmen du la ut
Zymh Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 meget pen e39 du har! men hvordan er det å komme seg fra garasjen og ned til veien nå da? var jo ikke store klaringa på filmen du la ut Jo takk du Det er ikke mye klaring nei, må kjøre skjevt/sidelengs når jeg skal opp eller ned, går helt fint på hverdagsbasis, har ikke oppleved noe skraping enda
Zymh Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Update: Har bestilt bremseskiver foran Zimmermann 296x22mm borra med EBC Redstuff bremseklosser, bestilt også 10mm spacers bak og ny girkule med M-logo. Sitter å stusser over om jeg skal kjøpe ny M-sport ratt i samme slengen, hmm Nye front hella lyktene er på vei. Mye å glede seg til EDIT 06.08.13: Bestilt M-sport ratt
bayerks-mach-werk Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Gleder meg venter i spenning . Og bare hold tråden godt oppdatert med bilder
Zymh Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Gleder meg venter i spenning . Og bare hold tråden godt oppdatert med bilder Skal prøve så godt jeg kan. Tenkte jeg skulle lage en liten video og uploade på youtube ellernoe, men skal se om jeg gidder, tar selvsagt tonnevis med bilder
Halvardhog Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Jævlig fin sedan du har, gitt! Eneste jeg syns du mangler nå, US-blink Ellers knallbra, stå på
Zymh Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 jeg fant ratt! han skulle ha 4000 for det Det var mye :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå