powerfulglenn Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 var det ikke en 520 da Julian? med m5 stæsj og motor? Zymh: jeg begynner snart på dørtrekk prosjektet mitt ang 6,5" elementene fy for et helvette hehe kvalitet koster ikke bare penger, men tid og
Zymh Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 var det ikke en 520 da Julian? med m5 stæsj og motor?Zymh: jeg begynner snart på dørtrekk prosjektet mitt ang 6,5" elementene fy for et helvette hehe kvalitet koster ikke bare penger, men tid og Er veldig tidskrevende å få alt perfekt, kjøpt sånn 2x6.5" som du setter på dørpanelen?
powerfulglenn Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Jeg må lage en panel tydligvis osv :S Masse jobb.. Men fy faen og bra det blir!
Zymh Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Liten eksos video Legger også noen bilder som alltid Sondre92 reagerte på dette 1
Zymh Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Finfin E39 dette!! herlig video og! Takker!
bayerks-mach-werk Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Fin film. Liker lyden også. Bare å fårtsette med fler videoer
Zymh Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Fin film. Liker lyden også. Bare å fårtsette med fler videoer Takker! Skal prøve å lage et par før vintern.
Zymh Skrevet September 14, 2013 Forfatter Skrevet September 14, 2013 Var på BMWCCN treff på Grendland Motorsport senter. Jeg kom tidlig, så vis dere lurer på hvorfor det er lite folk som er utstilt, så det fordi andre kom seint til treffet. Ble tilslutt sånn ca. 4 rekker, og 10 biler hver rekke. Veldig kjedelig at det begynte å regne sånn rundt kl.12.30. Jeg stakk fra treffet rundt kl.13.30. Var kliss våt så orket ikke mer, lol Stjal dette bildet fra BMWCCN på FB :/
Freakshow Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 jeg må bare spørre Zyhm! hvordan er bilen din sånn i karosseri og rust osv? du hakke vurdert å bygge større motor. leste tidligere at hvis du skulle bytte den ut så hadde det blitt noe med større motor, hvis bilen du har er bra så veit du jo hva du har ikke sant!
Zymh Skrevet September 14, 2013 Forfatter Skrevet September 14, 2013 jeg må bare spørre Zyhm! hvordan er bilen din sånn i karosseri og rust osv? du hakke vurdert å bygge større motor. leste tidligere at hvis du skulle bytte den ut så hadde det blitt noe med større motor, hvis bilen du har er bra så veit du jo hva du har ikke sant! Hei Skulle ønske jeg kunne si at bilen var rustfri, men det er den dessverre ikke, har rust på bakluka typisk (har en annen bakluke med mye mindre rust,trenger trenger å pusses ned litt og lakk), litt ved døra på sjåfør siden, innersiden på hjulbuene bak og høyre jekkfeste bak. Har veldig lyst til å pusse bilen ned og lakkere omigjen. Dette er en av grunnen på hvorfor jeg skal lagre bilen i garasjen til vintern, vil ikke ha mer rust. Saltingen her i Telemark (Skien) er rene bilhelvete lol. Har veldig lyst til å ombygge bilen med større motor men har ikke hverken plass eller penger akkurat nå :/
Freakshow Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 aha ser den! jeg har bodd i sandefjord de 10 siste årene så jeg veit hvordan de salter der aha sånn sett ja ja men bare behold bilen du uansett hva du tenker deg fordi jg lover deg du kommer til angre resten av livet hvis du selger! er jo bare å pusle med det du kan også sparer du penger å bygger større når den tid kommer!
Zymh Skrevet September 14, 2013 Forfatter Skrevet September 14, 2013 aha ser den! jeg har bodd i sandefjord de 10 siste årene så jeg veit hvordan de salter der aha sånn sett ja ja men bare behold bilen du uansett hva du tenker deg fordi jg lover deg du kommer til angre resten av livet hvis du selger! er jo bare å pusle med det du kan også sparer du penger å bygger større når den tid kommer! Hehe ja, da vet du hvordan det er i vintern Jeg vil absolutt IKKE selge bilen, jeg vet den har rulla en del, ja den har rust, ja lommaboka har svidd til tider og den er fortsatt ikke perfekt, men den er MIN, jeg har jobba for den og jobba med den, alt fra understell, motor til interiør. Når jeg ser gamle bilder og mye av "bygge prossesen" er følelsen ubeskrivelig. Har hatt mange gode turer, er den god følelsen når man presser bilen i svingene, drar skikkelig på E18. Ligger veldig godt i svingene siden bilen er jo stiv og nesten dønn i bakken. Så bilen selges ikke, har lyst til å beholde den så lenge som overhode mulig. Så ja, kommer til å angre sinnsykt vis jeg selger den. Helt enig, kommer bare til å lagre bilen og pussle litt, fjerne rust og når tiden kommer så er det motorbytte
Freakshow Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Det liker jeg og høre! fy jeg Har brent meg noen ganger ved salg av bil Hvis du har noe du er så fornøyd med som du er så for Guds skyld behold det!
Zymh Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Lagt en ny video, Ta en titt lol powerfulglenn reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå