Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Mye jobb med å montere Hella baklampene? Er vel bare å borre ett hull? Trodde jeg..
Zymh Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Mye jobb med å montere Hella baklampene? Er vel bare å borre ett hull? Trodde jeg.. Vis du har E39 96-00mod så må du borre 2 nye hull til de nedeste skruene og tilpasse metallet. Vis du har 01-03mod så passer det 100% "plug and play" DIY: Finnes sikkert flere, men syntes den var veldig kjekt! Husk å bruke rustbeskyttelse spray eller lignende etter borring. Lykke til
Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Såpass ja Tror jeg kjøper facelift lykter forran først jeg, så får jeg vel kjøpe baklykter med tiden. Blitt fin denne nå Er det dekkstrekket med 10" bakfelg?
Zymh Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Såpass ja Tror jeg kjøper facelift lykter forran først jeg, så får jeg vel kjøpe baklykter med tiden. Blitt fin denne nå Er det dekkstrekket med 10" bakfelg? Er ikke så veldig vanskelig, trenger bare litt tålmodighet og tilpassing Det er på 10x18 felgen ja
Zymh Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Knipsa noen bilder med sommerhjula på kompis sin 525i
m520 Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Skikkelig fin bil du har!! Hvordan angeleyes har du? Jeg også har Depolykter som deg, å jeg vil også ha sånne ringer. Vet du forresten str. på de ringene til dem lyktene? Kjedelig å ta av lyktene bare for å måle;)
Zymh Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Skikkelig fin bil du har!! Hvordan angeleyes har du? Jeg også har Depolykter som deg, å jeg vil også ha sånne ringer. Vet du forresten str. på de ringene til dem lyktene? Kjedelig å ta av lyktene bare for å måle;) Sender en pm
Zymh Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Tok på 20mm bolt-on spacer, subba veldig mye, så må få bestilt nye frontdekk med mindre profil, (Det jeg har nå 225/40-18, skal ha 215/35-18). Venter på viskoskoblinga skal komme fra koed.no, var tydeligvis sendt mandagen, håper på den kommer imorgen/torsdag. bilen koker litt ved tomgang/trafikk-kjøring. Tenkte jeg skulle dra på "Natt til 1.mai" her i Skien (fritidsparken?) på utstilling for morroskyld. Bilen er langt i fra perfekt stand, men kan jo stille ut for morroskyld! http://natt1mai.com/505/utstilling-over-2-dager Var litt uheldig og klarte å knekke lås-skruen på selve spacern, måtte google litt og folk foreslo 5mm bor og deretter grisepigg (skru-utskruer), hjalp ikke så måtte bare være litt kreativ! Tok bare en stor torx-bit som lå og slengte i garasjen og smelte med hammern i der hvor jeg bora 5mm og skrudde ut med hånda ut. Easy *Jeremy Clarkson voice*; "Where is my hammer?"
powerfulglenn Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Utrolig fin bmw! hvis du stiller den ut så drar jeg bort der og titter! den så ganske strøken ut!
Mikael-B Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Blir flott denne her Blir nok bra når du får på spacere også, har du noe spacere til bak? Fant forresten noen facelift nyrer med chrome kant og sorte riller, om du er interessert :
Zymh Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Utrolig fin bmw! hvis du stiller den ut så drar jeg bort der og titter! den så ganske strøken ut! Takk! Det er koselig vettu.
Zymh Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Blir flott denne her Blir nok bra når du får på spacere også, har du noe spacere til bak?Fant forresten noen facelift nyrer med chrome kant og sorte riller, om du er interessert : Begynner å bli noe Nei har ikke noe spacers bak, Noe du anbefaler? Vis jeg skjønner helt hva du mener, tror jeg hadde sånne nyrer, er sorte riller og liten chrome-kant(?). Jeg kjøpte noen nye matt-sorte hos GS før vintern, men ellers takk
Zymh Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Update Da har jeg endelig fått på sorte dørlister (shadowline). Skal ordne bilder når jeg har vasket bilen 2 flasker/kanner plastidip har jeg også fått, så kommer til å plastidippe chrome vindulistene så det blir bra! Har også bytta termostathuset og viskoskoblinga, legger ut noen bilder Den termostathuset der har jeg plaget med. ventilskruen var knekt så den klarte ikke å holde trykket..
powerfulglenn Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Nice! Hvordan tok du av visekosekoblinga ? Vet det er en mutter der Men hvilke str og hvilke verktøy brukte du? Du har en ganske fin E39!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå