Gå til innhold

HJELP,Seterygg vil kun opp ene side elektr.E34.FIKSET!

sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg har et stoooort problem som jeg må få orden på fort som f...!

Kona skulle låne bilen til butikken nå og hun stilte sete til sin sitte stilling.

Da jeg skulle kjøre nå istad skulle jeg ha sete til min sitteposisjon.Det som skjer er at jeg får seteryggen litt for langt bak.Skal da stille sete lengre opp og ryggen flytter seg kun på den ene siden.

Enden på visen er at jeg nå har et sete der stolryggen ligger i baksete og jeg for det kun opp på den siden.Det har på en måte kilt seg dønn fast på høyre side.

Hvordan få fikset dette?Da jeg skal ganske snart ha bilen på Eu og er avhengig og få fikset dette straks.Det værste er at jeg ikke får skrudd ut stolen pga posisjonen den står i.

Håper noen kan hjelpe meg FORT!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk jeg omsider fikset dette.Og det vil jeg kalle en DRITJOBB synes jeg.

For å komme til boltene bak på stolen ,måtte jeg ta ut baksete.Dette var fordi at seteryggen lå såpass lavt at jeg ikke kom til.Etter å ha søkt på nettet ,viste det seg at flere har hatt samme problem med skeiv seterygg.Fant en engelsk side der det stod nøyaktig med bilde og tekst.

Det som hadde skjedd var at virerbeskyttelsen hadde strekt seg slik at selve vireren ikke tok tak inne i motoren,Dermed så flytter bare den delen som virker på stolen.Fikk klippet av strømpen rundt vireren rundt en 6-7mm slik at virern tok tak inne i motoren igjen.Etter og ha justert virer virker nå absolutt alt igjen.Så til dere som sliter med stoler som er slarkne og skeive så er det håp og det beste av alt er at det koster litt tid men veldig lite penger og fikse.Tør ikke tenke på hva dette vil ha kostet på et verksted.

Så nå er jeg veeeeldig fornøyd. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...