Larsinnj Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hehehe, kanskje åpenbart ja! Blir helt andre felger da selvsagt! Men nå handlet ikke tråden om det, selv om det var jeg som sporet oss dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Er jo felg hore jeg da. Få høre på om da.. Har et par valg i huet mitt, moro og høre hva andre planlegger. Blir kW v2 og cash ut for de fjærene eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Det tok 8-10 uker å lage di, og når har det gått 6 (ish).. Så du får vente sammen med resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Må få laga en tråd snart, det jeg er ute etter til nå. 1. Carbon innsug til s38b36 i e30. 2. Plast deksel som er på e30 m3 for og skule elektrisk ved brannveggen. 3. Lykte deksel for og skule elektrisk. 4. Coilovers, hvor kjøpe? KW v2? 5. Halvbur type skrudd. Noe av det er lett, men sikkert noen som veit om noe lurt. Takk takk .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå