PenguiN- Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hva blir d til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Du har absolutt kommet med ett godt tilbud, problemet er at jeg ikke finner felger jeg ønsker å kjøpe hverken her eller på finn.no. Gi meg litt mer tid om du kan, så skal jeg søke enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 sjekker du forresten om det går å sende felgene ifra GS trondheim til BUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Frakt går fint via gs;) gs har jo å mage fine felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 hva koster det å sende via GS ? må jeg pakke de inn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Koster en tusenlapp. Nei bare levere så skal jeg få di til å ordne d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 !!Solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå