AlXz Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Elnettet inni bilen? Til info så er denne bilen høyre rattet, om du ikke har sett det Hva trenger du eventuelt med det av styreenheter og slikt da ? Send gjerne liste på pm Dashbord er til salgs ja men det blir jo feil vei.. Ellers så har jeg deler fra venstre rattet coupe! Sort dashbord, komplett bil ledningsnett (320) med mer..
AlXz Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Notert Men førerdøra er vel den som er mest populær Og denne er helt fri for rust og i god stand med el.heis + glass Mener den er verdt mer.. Panser solgt Høyre framskjerm solgt Har igjen: Frontfanger med bjelke og spredere/tåkelys Frontplate/frontboks Klima/ac kondenser med rør/slanger etc Lokari skjermer begge sider + deksel under motorrom Krasj dempere foran Sideskjørt Venstre framdør Venstre bakdør Høyre bakdør Koffertlokk Interiør Understell Bare å spørre for bilder eller annet! =)
AdrianK Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Du har vel ikke nedre dekselet i inderskjermen/ under fangeren med tempratursensor? kan eventuelt sende deg et bilde av det i morgen .. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /21899.gif NR 8. Tror 8/9 hører sammen \:D/ trenger den på førersiden + temratursensoren og den lednings stumpen som går inn på sensoren
AlXz Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Har nok det ) Usikker på om temp sensoren funket, det kan jeg få sjekka, men vet ikke om jeg har tid imorra. Har mulighet for å frakte deler/ting Oslo -> Stavanger til helga mest sannsynlig! Ta kontakt litt fort om det noen ønsker det!! =)
AdrianK Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 gi meg en lyd på pm når du har sjekket det
Gorg Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hvordan er dekslene under lyktene? Er det steinsprang på de? Hva skal du ha for de?
AlXz Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Litt steinsprut er nok ikke usannsynelig, men tror ikke det er så galt egentlig Kan ordne bilder om du vil:) Bud ?
AdrianK Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 viewtopic.php?f=14&t=236232&start=30 8/9 + eventuelt skruene og klipsene og kontakten som går inn på tempratursensoren trenger eg, er ikke så viktig om ikke sensoren er der siden rattet er på feil side så kan det hende at tempratursensoren også er på andre siden og eventuelt pris på motor og girkasse? \:D/
AlXz Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Bump! Motor og automatkasse kan prøves/høres i bil M52tub25 gått 111.000km! Org dempere med fjærer Bremser foran og bak Komplett bakstilling (bærearmer, div stag + travers, diff (stor type?) + drivaksler) Eksos Mellomaksel etc
Gorg Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hvordan er søleplata og de andre dekslene under? Skulle hatt nr.1 her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/31353.gif Hva med sideskjørta? Er det noe skader på de, har du bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå