vassbotn Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Har nettop fått et problem med s50b32 motoren, starter og går fint. får kjørt den ca 10 min så går den ikke på alle sylindre. må trilles i gang og går fint et par min, så går den ikke på alle. forslag ? har byttet: plugger, lambda, lmm, batteri.
Bmwrob Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Kommer det frem noen feilkoder om du bruker diagnose?
vassbotn Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 står i e30. har prøvd og feilsøkt med WOW apparatet fra Wurth. men får ikke kontakt. så er litt på villede her.
LarsBMW Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Veivsensor? Mål den når den er i orden og når feilen er der. Evnt coiler.
hanskr Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 coiler som ha dårlig kontakt når dei blir varme ?
vassbotn Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Har og tenkt på dårlige coiler... Men slo meg at de slår ut ves for lav spenning. Så målte ladin idag, skal prøve og bytte børster
Hardtop Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Har og tenkt på dårlige coiler... Men slo meg at de slår ut ves for lav spenning. Så målte ladin idag, skal prøve og bytte børster For å utelukke spenning kan du jo koble til startkabler når feilen oppstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå