mrmpower Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 har da kjøpt ny bil, det ble en e39 stv siden jeg har en liten familie å det gjorde godt etter og ha kjørt mæsh 190e i en stund, pga m3n har blitt en garasje støver for tiden dette er en 2000mod 520i, ny lakkert, nylig tatt en stor service, meget strøken denne må si meg stor fornøyd med bilen, den har ganske mye utstyr, svart skinn, multi funksjons ratt, ac, cruz controll, ratt varmer, svart tak, navi, henger feste osvosv. bilder av interiør komme litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 AH Elsker den!!! Gud å sexy. Du har M-front. Det skal jeg også skaffe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 ja gjør seg med mfront, tror nokk din blir en helt annen bil når du klasker på mfronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Likte din skikkelig godt. Bytte? Vi har samme felger også. Nei få på M front som du sier så er min akkurat som jeg vil ha den. Vil ha svart interiør da :/ Passa fint med bikkja der ja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Hvor tok du det bilde i lufta? Fra flaggstanga? Lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 hehe er litt overkant fornøyd med bilen så blir ikke noe bytte med denne bilen bilde er tatt med GoPro hd2 med 1.5m lang stativ, så det blir litt høyt ja har du også disse felgene? er de grønn da? for disse er gs spyder felgene, men er pusset ned og lakert hel "sølv" og hunden er en så kalt staff alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Hehe ja samme her, er faktisk ikke noe å pirke på til hvor lite jeg ga for min Ja se på bildene mine, er det ikke samme felger? :s Har du sjekka utstyrslista på bilen din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 nei kan ikke pirke på noe ang biln å prisn min heller ;p like felger ja, men ikke helt samme ü har ikke sjekket utstyrlisten nei "/ hvordan får jeg sjekket det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Her Vi har jo nesten identisk utstyrsliste også S220A Self-levelling suspension S248A Steering wheel heater S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S413A Luggage compartment net S428A Warning triangle and first aid kit S438A Fine wood trim S441A Smoker package S494A Seat heating driver/passenger S500A Headl.washer system/intensive cleaning S520A Fog lights S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control Code Description (interface) Description (EPC) S666A Radio BMW Business CD RDS S785A White direction indicator lights S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S863A Dealer List Europe S888A On-board literature, Danish S896A Daytime driving lights S925A Dispatch protection pack Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S548A Kilometre speedo S851A Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan12 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Strøken ikke mer å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Her Vi har jo nesten identisk utstyrsliste også er blitt byttet litt div inni bilen med.meg da har mørk blå lister, svar skinn, svart tak, navi system med.myyyyye innpå, touch screen, med slik tlf system, dvd, gps, bluetooth osv skal legge ut bilde imorgen så du får se ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Strøken ikke mer å si takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Her Vi har jo nesten identisk utstyrsliste også er blitt byttet litt div inni bilen med.meg da har mørk blå lister, svar skinn, svart tak, navi system med.myyyyye innpå, touch screen, med slik tlf system, dvd, gps, bluetooth osv skal legge ut bilde imorgen så du får se ü Svin! Ja gjør det! Ser jeg må gjøre mer med min enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Her Vi har jo nesten identisk utstyrsliste også er blitt byttet litt div inni bilen med.meg da har mørk blå lister, svar skinn, svart tak, navi system med.myyyyye innpå, touch screen, med slik tlf system, dvd, gps, bluetooth osv skal legge ut bilde imorgen så du får se ü Svin! Ja gjør det! Ser jeg må gjøre mer med min enn jeg trodde! hehehe skal knipse noen bilder så fort jeg står opp imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Meget grom vogn du har der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå