<BeamerZ> Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Se link for info og flere bilder. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36778351 Ta kontakt på PM, e-post eller ring for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Jasså ja Lasse, der fant jeg deg. Så jo skikkelig fin ut denne da! E46 coupe du skal ha eller? Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Denne importerte jeg fra Tyskland i 2010, og når jeg solgte den var den i meget bra stand. Men Lasse har virkelig plassert prikken over i'en på denne bilen. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 mye tenker du for denne da? denne så hvertfall dønn strøgen ut <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 mye tenker du for denne da? denne så hvertfall dønn strøgen ut <3 Prisen står i Finn-annonsen Kan virke høy for noen, men for en E36 coupè i denne tilstanden pluss utstyrsnivået og lav kilometer så er det faktisk dette nivået de ligger på i dag. Prisen kan selvfølgelig diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Jasså ja Lasse, der fant jeg deg. Så jo skikkelig fin ut denne da! E46 coupe du skal ha eller? Lykke til med salget Takk for det Magnus Ja, har ikke bestemt meg helt enda men er E46 coupe som frister mest Denne importerte jeg fra Tyskland i 2010, og når jeg solgte den var den i meget bra stand. Men Lasse har virkelig plassert prikken over i'en på denne bilen.Lykke til med salg! Tusen takk Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 utrolig strøken bil... og til den prisen, regner jeg med den er 100% strøken altså fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Fin bil, men dryg pris. Lykke til med salget uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Fin bil, men dryg pris. Lykke til med salget uansett Hehe, takk for det. Prisen kan virke stiv for noen men er selvfølgelig også åpen for bud. Har satt prisen utifra hva markedet ligger på nå med tanke på import av samme bil fra Tyskland osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Se på hva dere får, og sammenlikn med en hønsliten 318is 92mod som går for 40-50, så er ikke den prisen stiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Se på hva dere får, og sammenlikn med en hønsliten 318is 92mod som går for 40-50, så er ikke den prisen stiv! Du er en vits, prisen er stiv i begge tilfellene! Til trådstarter; Prisen er nok litt optimistisk men det tror jeg du er klar over selv Men for all del, man trenger bare den ene interesserte! Dette er andre gangen du sier dette, og Lasse har gitt deg et svar. Hva er det du nå ønsker å oppnå? Det er alt for mange tullinger på Bimmers som bare er interessert i å klage på priser. Har dere ikke penger, så hold dere unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Vanskelig marked for litt sjeldne biler og spesielle eksemplarer. Mange ville vel heller kjøpt en ombygget M3, eller kanskje man får originale også, men ikke i denne tilstanden. Går fort mye penger i deler da. Synes ikke prisen er gal jeg, men markedet er vel lite og vanskelig, så da må man jo ofte gå lavere i pris Igjen, lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Se på hva dere får, og sammenlikn med en hønsliten 318is 92mod som går for 40-50, så er ikke den prisen stiv! Du er en vits, prisen er stiv i begge tilfellene! Til trådstarter; Prisen er nok litt optimistisk men det tror jeg du er klar over selv Men for all del, man trenger bare den ene interesserte! Dette er andre gangen du sier dette, og Lasse har gitt deg et svar. Hva er det du nå ønsker å oppnå? Det er alt for mange tullinger på Bimmers som bare er interessert i å klage på priser. Har dere ikke penger, så hold dere unna. Takk for det Even Kunne ikke fått sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå